خبرگزاری کار ایران

خدمت سربازی جلوه ای از درونی سازی نظم و انضباط فردی و اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۷۶۷

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: خدمت سربازی علاوه بر تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح ،دورانی برای تقویت و تکامل شخصیت فرد است.

به گزارش ایلنا، سردار ابراهیم کریمی اظهار داشت:  دوران سربازی علاوه بر تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح ،دورانی برای تقویت و تکامل شخصیت فرد است و زمینه ای را فراهم می کند تا جوانان کشور برای ایفای نقش مثبت و سازنده در زمینه های فردی و اجتماعی آمادگی لازم را در خود ایجاد کنند؛همچنین آموزش کار دسته جمعی و تقویت قوای جسمی جوانان با اجرای برنامه های ورزشی و رزمی از دیگر دستاوردهای خدمت سربازی است.

وی  با اشاره به نقش مثبت و تاثیرگذار سربازان در برقراری نظم و امنیت،افزود: این دوران فرصت مغتنمی است تا جوانان در عرصه‌های مختلف به پویایی رسیده و با اندوخته‌های خود وارد جامعه شوند و در توسعه و پیشرفت کشور نقش آفرینی کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان این مطلب که سربازان در طول خدمت،تجاربی در زمینه نظم پذیری فردی و اجتماعی کسب می کنند، بیان کرد: جوانان با قرار گرفتن در چنین محیطی، از ابتدا تا انتها همواره در محیط آموزش، آزمایش، تعامل با هنجارها، ارزش ها وارتباط با گروه همسالان،کسب تجربه و مهارت های زندگی قرار می گیرند.

این مقام مسئول بیان داشت:  در دوره ای که جوان خدمت سربازی را سپری می کند، برای زندگی فردی و اجتماعی آمادگی بیشتر کسب می‌کند و در برابر ناملایمات تحمل بیشتری از خود نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز