خبرگزاری کار ایران

درخواست کمک نامزد «جمال خاشقجی» از ترامپ

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۷۱۰

نامزد خبرنگار مفقود سعودی خواستار کمک رئیس کاخ سفید برای مشخص شدن اوضاع همسرش شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، نامزد «جمال خاشقجی» خبرنگار مفقود سعودی، از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و همسرش برای مشخص شدن وضعیت این خبرنگار درخواست کمک کرده است. 

«خدیجه چنگیز» نامزد خبرنگار مفقود سعودی،‌ شامگاه گذشته -سه‌شنبه-در مقاله‌ای در روزنامه واشنگتن‌ پست از رئیس‌جمهوری آمریکا درخواست کمک کرد. 

وی نوشت: «حقیقت امر همین است: او وارد سفارت شد و هیچ مدرکی دال بر این‌که او از آنجا بیرون آمده وجود ندارد.»

چنگیز افزود: «در چنین اوضاعی، از رئیس‌جمهور ترامپ و بانوی اول ایالات متحده می‌خواهم تا برای مشخص شدن وضعیت جمال به من کمک کنند. از پادشاه و ولیعهد عربستان نیز می‌خواهم تا حساسیت مشابهی نشان دهند و فیلم‌های دوربین‌های مداربسته را منتشر کند.»

وی با اشاره به برنامه‌ای که با خاشقجی برای ازدواج داشتند، گفت که انتظار نداشت در این ماموریت دیپلماتیک آسیبی به او وارد شود و این «تخطی از قوانین بین‌الملل» است. 

نامزد خاشقجی از تلاش‌های دولت ترکیه تشکر کرد و نوشت: «شاهد بودم که مقام‌های ترکیه از نزدیک بر ماجرا نظارت داشتند. از توانایی مقام‌های ترکیه اطمینان کامل دارم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز