خبرگزاری کار ایران

اوماروسا نیومن بار دیگر از اسرار کاخ سفید پرده برداشت؛

ترامپ در ازای شهروندی آمریکا، از ملانیا گروکشی کرده بود

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۸۲۸

مشاور پیشین رئیس‌جمهوری آمریکا، در کتابی که درباره اسرار کاخ سفید نوشته عنوان کرد که وی همسرش را تهدید کرده بود که چنانچه در دوران فعالیتش در مقام رئیس دولت از او طلاق بگیرد یا ترکش کند، او را از کشور اخراج کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «اوماروسا نیومن»، مشاور پیشین رئیس‌جمهوری آمریکا، بار دیگر از اسراسر درون کاخ سفید پرده برداشت. نیومن گفت که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، با استفاده از طرحی ویژه توانست برای همسر خود شهروندی بگیرد. به گفته نیومن، این طرح برای افرادی در نظر گرفته شده بود که «توانایی‌های چشمگیر» داشته باشند. 

مشاور پیشین رئیس‌جمهوری آمریکا، در کتابی که درباره اسرار کاخ سفید نوشته عنوان کرد که ترامپ همسرش را تهدید کرده بود که چنانچه در دوران فعالیتش در مقام رئیس دولت از او طلاق بگیرد یا ترکش کند، او را از کشور اخراج کرده و به سرزمین مادری‌اش، اسلوونی، می‌فرستد. 

اوماروسا نیومن عنوان کرد که «برخی از افراد نزدیک به ترامپ»، تردیدهایی درباره شهروندی «ملانیا ترامپ» همسر رئیس‌جمهوری آمریکا داشتند و معتقد بودند که رئیس‌جمهوری آمریکا از نفوذ خود در این قضیه بهره برده است. 

اوماروسا در کتاب خاطرات خود عنوان می‌کند که ملانیا ترامپ منتظر اتمام دوران ریاست‌جمهوری همسرش است تا پس از آن از وی طلاق بگیرد. این مشاور پیشین همچنین عنوان کرد که چنانچه ملانیا همسرش را پیش از اتمام دوران ریاست‌جمهوری ترک کند، ترامپ راهی برای «باطل کردن» شهروندی وی پیدا خواهد کرد.    

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز