خبرگزاری کار ایران

عبداللهی:

می‌توان به جای بازداشت موقت طولانی وثیقه سنگین از متهمان دریافت کرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۶۵۴

نماینده مردم اهر و هریس گفت: باید یادآور شد وقتی فردی در بازداشت موقت طولانی قرار می‌گیرد و پس از بررسی‌ها تبرئه می‌شود دچار آسیب در افکار عمومی می‌شود.

به گزارش ایلنا، بیت‌الله عبداللهی در موافقت با طرح اصلاح ماده ۲۴۲ قانون آیین دادرسی کیفری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وقتی قرار بازداشت موقت متهمان طولانی می‌شود در واقع حقوق این افراد تضییع شده است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گاهی طولانی شدن بازداشت موقت افراد سبب آسیب دیدن سلامت جسمی و روانی آنها می‌شود، اظهار کرد: در این بین حتی خانواده این افراد دچار مشکل شده و دغدغه معیشتی برای آنها ایجاد می‌شود، این مهم در حالی است که چنین موضوعی می‌تواند در طولانی مدت سبب نارضایتی اجتماعی شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون فضای پیش‌بینی شده برای زندان‌های کشورمان نیز به دغدغه مهمی برای مسئولان تبدیل شده است، ادامه داد: باید به جای ساخت زندان‌های جدید به دنبال احداث دانشگاه و مدارس باشیم.

عبداللهی افزود: باید یادآور شد وقتی فردی در بازداشت موقت طولانی قرار می‌گیرد و پس از بررسی‌ها تبرئه می‌شود دچار آسیب در افکار عمومی می‌شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: می‌توان به جای بازداشت موقت طولانی وثیقه سنگین از متهمان دریافت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز