خبرگزاری کار ایران

رییس اورژانس تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

افزایش ۵۰ درصدی ناوگان اورژانس در زمان بحران/شهرداری همکاری کند

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۵۰۷

رییس اورژانس تهران با بیان اینکه به دلیل ترافیک و تراکم شهر تهران، شرایط معمول این شهر دست کمی از بحران ندارد، گفت: مناطقی در چهارگوشه شهر تهران مشخص شده تا در مواقع بحران به عنوان مرکز تریاژ از آن استفاده شود.

پیمان صابریان، رییس اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آمادگی اورژانس تهران در مواقع بحران مانند زلزله و ... گفت: اورژانس تهران چه اتفاقی بیفتد و چه اتفاقی نیفتد همیشه به صورت صدرصد آماده است، چراکه شرایط معمول تهران با توجه به شرایط ترافیکی و تراکمی که در آن وجود دارد دست کمی از بحران ندارد.

وی ادامه داد: آمبولانس‌های رزرو اورژانس تهران که در حدود ۹۰ کد هستند، در حالت آماده باش هستند و در صورتی که تهران دچار بحران شود علاوه بر کدهای سازمان، آمبولانس‌های رزرو نیز فعال خواهند شد که باعث می‌شود، ناوگان آمبولانس‌های اورژانس در حالت بحران ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.

رییس اورژانس تهران خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی با شهرداری تهران انجام شده مبنی بر اینکه مناطقی در تهران به عنوان مراکز تریاژ و تخلیه باشد، مانند بوستان ولایت اما متاسفانه این مناطق هنوز در اختیار ما قرار نگرفته است.

صابریان تصریح کرد: در چهار گوشه شهر تهران این مکان‌ها دیده شده و شهرداری تهران باید همکاری لازم را با ما داشته باشد و این مکان‌ها را به ما تحویل دهد تا در مواقع بحران که کاملا پیش‌بینی نشده است، بتوانیم خدمات مناسبی را به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز