خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین تیم ملی

بازگشت سردار آزمون و حضور 4 لژیونر جدید / نظارت ویژه کی روش روی عملکرد بازیکنان

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۴۷۴

مهاجم روبین کازان که اعلام کرد بود دیگر به تیم ملی برنمی‌گردد در تمرینات شاگردان کارلوس کی روش حضور یافت.

به گزارش ایلنا، تمرین امروز تیم ملی فوتبال از ساعت 16 در زمین چمن مجموعه ورزشی پژوهشکده صنعت نفت برگزار شد. 

* سردار آزمون، مهاجم تیم روبین کازان روسیه که پس از جام جهانی اعلام کرده بود حاضر نیست در اردوی تیم ملی حاضر شود، امروز در کنار سایر ملی پوشان حضور داشت.

* میلاد محمدی، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی سه لژیونری بودند که با اجازه باشگاه‌های خود و ورود فوتبال لیگ‌های اروپایی به فیفا دی به اردوی تیم ملی ملحق شدند. قدوس، محمدی، عزت‌اللهی، امیریو محرمی در جریان تمرینات در گوشه‌ای از زمین به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند و زودتر از سایر بازیکنان تمرین را ترک کردند تا به ساختمان پک بروند.

* علی کریمی، بازیکن استقلال تهران که روز گذشته در ساختمان پک حاضر بود امروز اولین جلسه تمرینی در زمین چمن را با تمرینات اختصاصی تجربه کرد.

* کی‌روش امروز چند دقیقه پس از ورود بازیکنان با خودروی شخصی به محل تمرین آمد و با لباس گرمکن مخصوص تیم‌ملی تمرینات شاگردانش را زیر نظر گرفت.

* تمرین امروز با حضور 4 دروازه بان پیگیری شد؛ امیر عابدزاده جدیدترین چهره تمرین تیم کی روش بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز