خبرگزاری کار ایران

مدیر پروژه البرزمال در گفت‌وگو با ایلنا:

فاز اول البرز مال تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۲۶۵

مدیر پروژه البرز مال گفت: مجتمع البرز مال دارای ۹۰۰ واحد تجاری، شامل مجهز‌ترین امکانات روز دنیا است و با ایجاد بازارهای تخصصی در کنار مراکز تفریحی و فرهنگی، بیش از 10 هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم می کند.

مدیر پروژه البرز مال در گفت‌وگو با خبرنگار بازرگانی ایلنا، در همایش استقامت ملی در تولید و خدمات گفت: امروزه برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه مردم، تمامی امکانات  رفاهی، فرهنگی  و تفریحی مورد نیاز در مجتمع های تجاری تحت عنوان مال متمرکز شده است. در دنیا مردم بین 60 تا 70 درصد از خریدهای خود را از مراکز تجاری انجام می‌دهند؛ این در حالی است که این آمار در ایران تنها 6 درصد است.

کریمی، با اشاره به اهمیت گسترش مراکز تجاری در ایران گفت: در فرهنگ لغت تجاری مراکز بزرگ که طبق تعاریف بین المللی بیش از 130هزار متر مربع وسعت دارند، با واژه "مال" تعریف می‌شوند. این مجموعه‌های بزرگ دارای امکانات رفاهی، فرهنگی  و تفریحی هستند تا سبد خرید و تفریح خانوار را بطور یکجا تامین کنند.

وی پروژه البرز مال را یک پروژه نمونه دانست و افزود: مجتمع البرز مال دارای ۹۰۰ واحد تجاری، شامل مجهز‌ترین امکانات روز دنیا است و با ایجاد بازارهای تخصصی در کنار مراکز تفریحی و فرهنگی، بیش از 10 هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم می کند.

کریمی با بیان اینکه پروژه البرز مال در دو فاز اجرا می‌شود، گفت: با توجه به اینکه در اجرای فاز اول از زمانبدی تعیین شده پیش هستیم، انتظار می‌رود این فاز در پایان سال جاری به اتمام و به بهره بری برسد.

مدیر پروژه البرز مال، از اتمام فاز دوم پروژه البرز مال در نیمه اول سال آینده خبر داد و گفت: این پروژه در شفافیت تمام و بدون هیچ‌گونه بدهی و حتی خرید تمام تجهیزات مورد نیاز به پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه سعی شده از کالاهای داخلی در ساخت البرز مال استفاده شود، افزود: تنها در برخی از کالاهایی که مشابه داخلی ندارند مجبور به مصرف کالاهای خارجی شدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز