خبرگزاری کار ایران

مجله هنر موسیقی، ویژه محمدرضا شجریان منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۷۹۹

مجله هنر موسیقی، در شماره صد و هفتاد و سوم خود در شهریور و مهر ۱۳۹۷، به محمدرضا شجریان پرداخته است.

به گزارش ایلنا، شماره ۱۷۳ مجله هنر موسیقی به مدیرمسئولی و سردبیری مهدی ستایشگر منتشر شده و به مناسبت زادروز محمدرضا شجریان در مهر ماه، مطالب این شماره خود را به بررسی هنر این هنرمند اختصاص داده است.

مطالب این شماره شامل چند بخش است؛ بخش اول مطالب تحلیلی و یادداشت‌هایی از هنرمندان موسیقی درباره محمدرضا شجریان، بخش دوم مطالبی تحلیلی درباره ویژگی‌ها و فعالیت‌های هنری محمدرضا شجریان، بخش سوم چند چکامه سروده‌ شده و دل‌نوشته‌ای برای محمدرضا شجریان و بخش پایانی تصاویری از محمدرضا شجریان به همراه هنرمندان دیگر.

در این ویژه‌نامه مطالب متنوعی از اهالی موسیقی، ادبیات و مطبوعات ازجمله؛ مهدی آذرسینا، نگار بوبان، سیما بینا، محمدعلی پورخصالیان، شهروز جمالی، علی جهاندار، کامبیز روشن‌روان، تورج زاهدی، سیدعباس سجادی، محمدرضا شرایلی، مظفر شفیعی، علی‌اکبر شکارچی، علی شیرازی، آروین صداقت‌کیش، محمدجواد صحافی، محمدرضا ضیا، جاوید عباسی‌فلاح، سعید فرج‌پوری، فرهاد فخرالدینی، مهدی فیروزیان، محسن کرامتی، حمید متبسم، محسن محمدی، امیرمهدی مصلحی، جمال‌الدین منبری و معصومه مهرعلی درباره محمدرضا شجریان منتشر شده است.

مدیریت اجرایی این نشریه برعهده مژگان زرین‌نقش است و طراحان گرافیک آن سعید فروتن و امیرمهدی مصلحی هستند و تصویر روی جلد این شماره که به محمدرضا شجریان اختصاص دارد، عکسی است از آرش عاشوری‌نیا.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز