خبرگزاری کار ایران

صیادمنش: شفر یک مربی بزرگ برای عبور از روزهای سخت است / قول می‌دهم استقلال مدعی شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۷۵۰

به نظر می‌رسد شفر به این نتیجه رسیده که با اعتماد به جوانان در استقلال می‌تواند کارهای بهتری در ادامه راه انجام دهد و اعتماد به صیادمنش و قائدی از ابتدای بازی می‌تواند دلیلی بر این ادعا باشد.

به گزارش ایلنا، اللهیار صیادمنش مهاجم جوان استقلال توانست در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان اولین گل خود را برای ابی پوشان به ثمر برساند. با وی در این باره و همچنین شرایط استقلال صحبت کردیم.

به فاصله چند روز مقابل نفت مسجدسلیمان دبل کردید؟

واقعا دو بازی سخت را مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی و لیگ برگزار کردیم و روی تیم و بازیکنان فشار زیادی بود. با این حال خدا را شکر با تلاش کادرفنی و همه بازیکنان توانستیم در این دو مسابقه برنده باشیم و به قول شما دبل کرده باشیم.

قبول داری در دیدار دوم بازی متفاوت‌تر و بهتری را از استقلال شاهد بودیم؟

هر بازی شرایط خودش را دارد و قطعا بازی در جام حذفی که یک تک بازی است با بازی در لیگ خیلی متفاوت‌تر است. استقلال کار سختی در این دو بازی که هر دو مسابقه هم در خانه حریف بود داشت و در هر دیدار هم با استراتژی خاصی به میدان رفتیم. در بازی حذفی فرصت اشتباه نداشتیم اما در نهایت نتیجه زحمات خودمان را گرفتیم و به مرحله بعد صعود کردیم. در بازی دوم نیز که به فاصله چند روز انجام گرفت. باعث شد با شناخت بهتری بازی کنیم. هرچند که بازی در لیگ هم فشار تک بازی جام حذفی را ندارد و بازیکنان با تمرکز بیشتری توانستند بازی کنند.

بعد از دربی که با لباس استقلال یک رکورد زدی با گلزنی در بازی با نفت مسجدسلیمان یکی از سریع‌ترین گل‌های لیگ برتر و همچنین استقلال را به ثمر رساندی؟

باور کنید مهم‌تر از این رکوردها و عناوین این است که بتوانم جواب اعتماد وینفرد شفر را که نشان داده یک مربی بزرگ برای عبور از روزهای سخت است، به بهترین شکل بدهم. با این حال بر تن کردن لباس استقلال یک رکورد در زندگی‌ام است و اینکه می‌توانم با عملکردم دل هواداران را شاد و کادرفنی و بازیکنان بزرگ تیم را راضی نگه دارم، بسیار خوشحال هستم. با این حال این گل که اولین گل لیگ برتری‌ام با پیراهن استقلال بود به من خیلی چسبید.

بعد از گلزنی تو و مهدی قائدی تیترهای جالبی در مورد شما در رسانه‌ها و فضای مجازی زده شد که هم مثبت و هم منفی بود اما جالب‌ترین آن «زوج جوان» بود. به نظرت با این جوانگرایی شما می‌توانید خیال شفر را در خط حمله راحت کنید؟

باور کنید از روزی که به استقلال آمدم تنها تلاشم این بود که بتوانم خودم را ثابت کنم و نشان دهم انتخاب من و دادن این پیراهن به من بی‌جهت نبوده است. بازیکنان استقلال و پرسپولیس همیشه زیر ذره‌بین رسانه‌ها و هواداران هستند و اگر ضعیف کار کنی به شدت مورد انتقاد قرار خواهی گرفت. به همین خاطر و برای اینکه حداقل به خودم ثابت کنم این لباس اندازه تنم بوده مدام در تلاش هستم تا کادرفنی و دیگر بازیکنان از من راضی باشند. مهدی قائدی هم واقعا بازیکن با کیفیت و زحمتکشی است و توانایی فنی بالایی دارد. حالا اینکه قرار باشد هر بازیکنی بازی کند و در خط حمله کدام بازیکنان به میدان بروند من نمی‌توانم نظر بدهم و کنار هر بازیکنی که قرار باشد بازی کنم تمام هدفم موفقیت استقلال است

به نظر می‌رسد با این فرمان اگر جلو بروی، تبریزی و بقیه گزینه‌ها باید نیمکت‌نشین تو باشند.

تمام بازیکنان استقلال کیفیت بالایی دارند و تنها یک مقدار زمان می‌خواهند که با یکدیگر هماهنگ شوند. مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد و در این مورد به شما بگویم که اصلا بازیکن اصلی و نیمکت‌نشین در استقلال نداریم و همه برای یک هدف تلاش می‌کنیم. تلاش من تنها این است که نظر کادرفنی و اعتماد آنها را جلب کنم و تابع تصمیم‌شان هستم.

گفته بودی استقلال به زودی اوج خواهد گرفت. فکر می‌کنی به این اتفاق نزدیک شده‌اید؟

استقلال یک مربی کاربلد دارد و شک نکنید همان طور که قبلا هم به شما گفتم این تیم با شفر خیلی زود به اوج برمی‌گردد و در این مسیر همراهی و صبوری هواداران را می‌خواهیم. به شما قول می‌دهم استقلال هم در لیگ و هم در جام حذفی یکی از مدعیان است و هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده که می‌توانیم به خوبی آن را جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز