خبرگزاری کار ایران

دهقان:

در شرایط جنگی نباید اطلاعات اقتصادی را در اختیار دشمن بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۰۹۲

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در شرایط جنگی ما نباید اطلاعات اقتصادی را در اختیار دشمن بگذاریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، صبح امروز در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تامین مالی تروریسم محمد دهقان در مخالفت با این لایحه گفت: از عزیزانی که از صبح حضور داشتند تشکر می‌کنم. نقطه نظرات متفاوتی درباره موضوع شنیده شد و امروز هر تصمیمی که گرفته شود محترم است ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم. تمام ملت ایران و مسئولان کشور می‌دانند ما در شرایط جنگی قرار داریم.

وی تاکید کرد: آمریکا به رغم همه وعده‌هایی که داده و به رغم خوشبینی‌هایی که در کشور انجام شده تلاش می‌کند با فشار اقتصادی مردم را به ستوه آورد و زمینه ضربه زدن به کشور را فراهم کند. آیا در شرایط جنگی ما باید شاگرد خوب کلاس باشیم؟

این نماینده اصولگرا گفت: ما از اول انقلاب از زمان جنگ هم تحریم بودیم و همان موقع برای واردات اسلحه نمی‌توانستیم اقدامات رسمی انجام دهیم. ما در سال ۹۰ و ۹۱ هم تحریم آمریکا، اتحادیه اروپا و شورای امنیت را داشتیم اما به صورت غیررسمی کارمان را انجام می دادیم ده‌ها میلیارد نفت فروختیم و کشور را اداره کردیم.

وی خاطرنشان کرد: از سال ۹۵ دوستانی که الزامات FATF را انجام دادند باعث شدند دچار بحران شدیم دوستانی که می‌خواستند هماهنگ با هنجارهای بین‌المللی باشند اجازه ندادند ارز وارد کشور شود. ملت ایران بداند علت اینکه در ایران دلار به ۱۹ هزار تومان رسید اجرای این الزامات توسط دولت بود.

این عضو کمیسیون قضایی مجلس افزود: در شرایط جنگی ما نباید اطلاعات اقتصادی را در اختیار دشمن بگذاریم.

وی با اشاره به حزب ‌الله لبنان و دیگر گروه‌های مقاومت گفت: اصل امنیت کشور است هزار حزب‌الله فدای ایران، هدف خود جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز