خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام اکبری خبر داد:

صدور رأی یک پرونده‌ مهم فساد اقتصادی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۹۳۲

رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور رأی پرونده قاچاق ۶۸ کانتینر باتری در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری ضمن تأکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض با مفاسد اقتصادی به عنوان  سیاست راهبردی دستگاه قضایی استان هرمزگان اعلام کرد: رأی پرونده ۶۸ کانتینر باتری قاچاق به‌عنوان یکی از پرونده‌های مهم فساد اقتصادی در استان هرمزگان از سوی شعبه دادگاه انقلاب شهرستان بندرعباس صادر شد.

حجت الاسلام اکبری در تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: به موضوع قاچاق ۶۸ کانتینر باتری توسط ۹ نفر از متهمین به اسامی اختصاری ( الف – ی) ، (م -  پ)،( گ-ن) (ر-ش) ،( حن) ،(عالف)،(ع-ک)،(ع-ع) و (ص –خ) در شعبه دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان بندرعباس رسیدگی شد و پس از تکمیل روند تحقیقات و طی مراحل دادرسی به صدور رأی محکومیت منجرگردید.

وی تصریح کرد: بر اساس دادنامه صادره از دادگاه انقلاب بندرعباس متهمین این پرونده فساد اقتصادی در مجموع به  تحمل ۲ سال و شش ماه حبس  تعزیری و پرداخت  بیش از ۷۵ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین یادآور شد: متهمین ردیف های اول تا چهارم نیز با توجه به میزان و دفعات قاچاق به عنوان مجازات تکمیلی به محرومیت از تأسیس شرکت ،عضویت در هیأت مدیره ،مدیر عاملی ،دریافت کارت بازرگانی و همچنین فعالیت در امر کارگزاری و ترخیص کاری امور گمرکی محکوم گردیدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز