خبرگزاری کار ایران

کمالی به ایلنا خبر داد؛

شریعتمداری برای تصدی وزارت کار به مجلس معرفی می‌شود/ دژپسند کاندیدای تصدی وزارت اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۸۶۴

دبیرکل حزب اسلامی کار از معرفی محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حسین کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اعلام این خبر گفت: براساس اطلاعات واصله، محمد شریعتمداری، وزیر کنونی صنعت، معدن و تجارت به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شده و ایشان برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین شنیده شده است که فرهاد دژپسند که قبلا معاونت سازمان برنامه و بودجه را برعهده داشته‌اند، به عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی به مجلس معرفی می‌شود.

وزیر کار و امور اجتماعی در دولت‌های سازندگی و اصلاحات درخصوص ارزیابی‌اش از محمد شریعتمداری برای تصدی وزارت کار اظهار داشت: پس از بررسی‌های نسبی، محمد شریعتمداری نسبت به سایر کسانی که برای تصدی ایران مسئولیت مطرح شده‌اند، از توانمندی و تجارب بیشتری برخوردار است. وزارت کار، از جمله بنگاه‌های اقتصادی است که ده‌ها واحد اقتصادی و صنعتی در زیرمجموعه آن فعالیت می‌کند و این در حالی است که شریعتمداری فردی آشنا به کار اقتصادی و بنگاه‌داری است و به احتمال زیاد در این عرصه موفق باشند. 

کمالی افزود: در گفت‌وگوهایی که با دوستان خانه کارگر داشته‌ام، مجموعه‌های کارگری هم نسبت به محمد شریعتمداری نظر مساعدی دارند و معتقدند که وی می‌تواند در وزارت کار موفق باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره لزوم رای اعتماد مجلس به شریعتمداری تصریح کرد: امیدواریم مجلس در این باره همکاری کرده و رای خوبی را به آقای شریعتمداری بدهند زیرا وزارت کار پس از استیضاح علی ربیعی با سرپرست اداره می‌شود و ضرورت دارد هرچه سریع‌تر این وزارتخانه با انتخاب وزیر به سروسامان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز