خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری شهرستان کرج خبرداد:

اختصاص 10 دستگاه اتوبوس مدیریت شهری ویژه سالمندان

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۷۵۳

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان کرج گفت: معابر سواره و پیاده در شهرهای شهرستان کرج برای تسهیل در عبور و مرور معلولان و سالمندان مناسب سازی می شود.

به گزارش ایلنا، حسین شریف کاظمی با اعلام این خبر در جلسه مناسب سازی معابرشهری شهرستان کرج گفت: جمعیت 10 میلیون نفری کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند و از این رقم 30 درصد، حدود یک سوم از جمعیت سالمند در کلانشهر کرج ساکن هستند.

وی با بیان اینکه سالمندان سرمایه، ولی نعمت و تکیه گاه جامعه هستند، افزود: به همین منظور نیز تحت تأثیر الگوی واحدی، بهینه سازی و مناسب سازی معابر سواره و پیاده روها، پارک ها، بوستان ها، مرکز درمانی و خدماتی در دستور کار قرار گیرد.

معاون فرماندار کرج ادامه داد: دستگاه‌های متعددی از جمله اداره بهزیستی، شهرداری های شهرهای اقماری، راهور، شرکت های خدمات رسان اعم از آب و برق و گاز ، بنیاد مسکن، اصناف و...متولی اجرای این طرح هستند و در این جلسه تکالیف ادارات مشخص شد.

شریف کاظمی افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد تا شهرداری کرج حداقل 5 تا 10 دستگاه اتوبوس ویژه سالمندان را تا پایان سال جاری در دستور تهیه یا خرید خود بعنوان بخشی از تجهیزات ناوگان حمل و نقل خود لحاظ کرده و هزینه های آن را در متمم بودجه جاری پیش بینی کند و همین شیوه را در سالهای آتی تا حداقل 10 دستگاه اتوبوس در دستور کار قرار دهد. با این سیاست گذاری تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج حداقل 40 الی 50 دستگاه اتوبوس مورد نظر تهیه شده تا در خدمت سالمندان و معلولین عزیز قرار گیرد.

معاون امور عمرانی فرمانداری کرج گفت: در این جلسه از اداره کل نوسازی مدارس بعنوان دستگاه خدمت رسان پیشتاز و برتر در امر مناسب سازی تقدیر شد و همچنین سه نفر از سالمندان نیز که در این نشست حضور داشتند ضمن بیان دغدغه ها و نقطه نظرات خود بصورت نمادین و به نمایندگی از جامعه سالمندان در شهر کرج با اهداء لوح و شاخ گل قدردانی و مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.

شریف کاظمی در پایان این جلسه از کلیه دستگاه های خدمت رسان و شهروندان عزیز درخواست کرد تا با یک رویکرد عمومی و بسیج همه توان و امکانات بخش های دولتی و خصوصی برای رسیدن به این مهم و تحقق هدف، مشارکت متعهدانه، جدی و عمومی را در دستور کار خود قرار داده و آن را بعنوان یک پارامتر و فرهنگ عمومی در رفتار و امور روزمره خود نهادینه و اجرایی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز