خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست فارس:

محیط‌بان منطقه حفاظت شده بهشت گمشده با شلیک گلوله مجروح شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۴۱۲

ساعاتی پیش محیط‌بان اداره حفاظت محیط زیست مرودشت در حین گشت کنترل منطقه حفاظت شده بهشت گمشده با اصابت شلیک گلوله از ناحیه مچ پای چپ مجروح شد.

به گزارش ایلنا، سعید محمودی مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست فارس ضمن تقدیر از همکاری مرادیان، رئیس اورژانس استان فارس برای سرعت عمل در اعزام تیم پزشکی و بالگرد به منظور انتقال این محیط بان در اسرع وقت گفت: صبح امروز جمعه ۱۳ مهرماه محیط‌‌‌بان امین‌‌‌اله هوشمندی در حال گشت کنترل ارتفاعات چاهو در مناطق شهرستان مرودشت، حین انجام وظیفه، در پی درگیری با متخلف، مجروح شد. محیط‌‌‌بان مذکور با مشاهده متخلف اقدام به اعلام فرمان ایست کرده و با وجود اعلام ایست، متخلف که دارای یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه‌‌‌‌زنی بوده به سوی مامور شلیک و از ناحیه مچ پا مجروح می‌‌‌کند که بلافاصله با اورژانس استان هماهنگی و مجروح به بیمارستان اعزام شد.

وی افزود: با توجه به صعب‌‌‌العبور بودن منطقه به منظور عدم اتلاف وقت ابتدا محیط‌‌‌‌بان به پایین کوه و اولین نقطه‌‌‌ای که امکان فرود بود، در مسیر جاده اسفالت انتقال و سپس توسط بالگرد به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شد.

مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست فارس با بیان اینکه متخلف مذکور شناسایی شده و پرونده در حال تشکیل و تحویل به مقامات قضایی است، اظهار داشت: همچنین نیروی انتظامی و پلیس اقدامات لازم را انجام داده و در حال بررسی و پیگیری موضوع هستند. 

محمودی از همکاری بی‌‌‌دریغ مقامات قضایی، نیروی انتظامی و گروه امداد و نجات هلال احمر شهرستان مرودشت و جوامع محلی تشکر و تصریح کرد: با تلاش بی‌‌‌وقفه کلیه ارگان‌‌‌های مربوطه این محیط‌‌بان زخمی به بیمارستان شهید رجایی در شیراز اعزام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز