خبرگزاری کار ایران

نوبخت:

مفهوم توسعه بدون توجه به طبیعت کامل نیست

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۳۲۶

رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: مفهوم توسعه بدون توجه به طبیعت و پاسداری از آن کامل نیست.

به گزارش ایلنا، محمد باقر نوبخت روز جمعه در بازدید از دهکده طبیعت بوستان ملی باراجین قزوین گفت: اگر توسعه را تنها به فعالیت‌‌‌‌های عمرانی و ساخت و ساز محدود کنیم، راه را اشتباه رفته‌‌ایم.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار مفهومی است که بدون توجه به محیط زیست و تقویت ارتباط انسان با طبیعت به آن دست نمی‌توان یافت، اظهار داشت: نباید نگاه سطحی به طبیعت داشته باشیم چراکه با این دیدگاه شاید خیلی از حیوانات برای انسان‌‌‌ها مضر باشند در حالی که در اصل ماجرا آنها برای بشر سودمند هستند.

معاون رییس‌‌جمهور به بازدید خود از دهکده طبیعت قزوین اشاره و تصریح کرد: این مجموعه را می‌‌‌توان آموزشگاهی برای دستیابی به توسعه در مفهوم کامل آن دانست چراکه به پیوند انسان و طبیعت و محیط زیست کمک می‌‌کند.

نوبخت در ادامه، از بخش‌‌‌های مختلف بوستان ملی باراجین بازدید و خاطرنشان کرد: در سفر رییس‌‌‌جمهور به قزوین ۲۰۰ میلیارد ریال به این مجموعه اختصاص یافت که امسال ۱۰۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه از بعدازظهر روز پنجشنبه به استان قزوین سفر کرده است. شرکت در آیین بهره‌‌‌برداری از یک واحد با سرمایه‌‌‌گذاری خارجی، حضور در مراسم کلنگ‌‌زنی یک طرح با سرمایه‌‌‌گذاری خارجی، بازدید از نمایشگاه توانمندی صنایع قزوین در شهرک صنعتی کاسپین و حضور در نشست شورای برنامه ‌‌‌‌ریزی و توسعه استان از برنامه‌‌‌های دیروز سفر نوبخت به قزوین بودند.

معاون رییس‌‌جمهور امروز همچنین در یادواره شهدای روستای خیارج بویین زهرا حضور می‌‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز