خبرگزاری کار ایران

با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی؛

هفتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۶۲۵

هفتمین نمایشگاه سالانه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX 2018)که یکی از بزرگترین نمایشگاه های معدنی خاورمیانه محسوب می شود با حضور بیش از 200 شرکت و بنگاه اقتصادی داخلی و خارجی از 17 تا 19 مهرماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ این نمایشگاه و کنفرانس در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری برپا می‌شود و در آن انواع صنایع، تجهیزات و ماشین آلات معدنی، صنایع معدنی، شرکت‌های مختلف سرمایه گذار، موسسات مالی و اعتباری و مهندسین مشاور حضور و مشارکت خواهند داشت.

ارائه دستاوردهای تولیدکنندگان و صنعتگران معدن، معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری، یافتن بازارهای جدید و توسعه صادرات، تلاش برای رونق و توسعه تولید ملی، بهبود فضای کسب و کار و معرفی ظرفیت‌های معدنی کشور، جهت دهی سرمایه های داخلی و خارجی به بخش های معدن، انتقال دانش و تکنولوژی نوین و همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شرکت ها، از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه و کنفرانس است.

جمهوری اسلامی ایران بیش از 55 میلیارد تن ذخایر مواد معدنی و بیش از 66 نوع ماده معدنی دارد لذا برگزاری این نمایشگاه فرصتی است تا در چهارچوب اقتصاد مقاومتی، تلاش شود تا صنعت معدن را جایگزین صنعت نفت کرد.

هفتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری درمعدن و صنایع معدنی از 17 تا 19 مهرماه هر روز از ساعت 10 تا 17 در شبستان مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز