خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی‌آموزش وپرورش خراسان‌رضوی:

ضارب معلم مشهدی دستگیر شد/ پیگیری علت حادثه از سوی تیم ویژه‌

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۲۳۶

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: اولیا دانش آموزی که اقدام به درگیری با یکی از معلمان کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایلنا مجیدی‌فر مدیر روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی گفت: درگیری اولیا دانش‌آموز با معلم در مدرسه قلی‌زاده ابتدایی پسرانه در ناحیه ۲، معلم‌ را راهی بیمارستان کرد.

وی گفت: پس از درگیری والدین یکی از دانش آموزان با معلم  مدرسه، وی به مرکز درمانی منتقل و مداوا گردید.

وی با بیان اینکه سازوکارهای قانونی برای رسیدگی به شکایات و برخورد در حوزه فعالیت معلمان داریم، ادامه داد: خط قرمز ما حفظ حرمت مدرسه است که در این حادثه خدشه به فضای آموزشی ما وارد شده و منجر به ایجاد التهاب و استرس برای معلمان و دانش آموزان شده است.

مجیدی‌فر گفت: تیم ویژه‌ای برای بررسی علت این حادثه با توجه به مدارک و مستندات نیروی انتظامی، مدیر و اورژانس تشکیل شده است که موضوع را پیگیری می‌کنند .

جزئیات حادثه از زبان مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2

روحانی‌نیا مدیر  آموزش وپرورش ناحیه دو مشهد هم در باره جزئیات حادثه گفت: روز قبل از این اتفاق، دانش آموزی در کلاس شیطنت می‌کند و معلم یک ضربه به صورت وی می‌زند.

وی افزود: روز بعد پدر این دانش‌آموز به همراه یکی از دوستان خود در هنگام تغییر شیفت که ازدحام دانش‌آموزان زیاد است به مدرسه آمده و در همان لحظه اولیه مواجهه با معلم به او حمله کرده و همکار فرهنگی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

 مدیر  آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد تصریح کرد: در همین هنگام یکی دیگر از معلمان برای جدا کردن و فیصلۀ موضوع وارد صحنه می‌شود که او هم مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز