خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار در گفت‌وگو با ایلنا:

کاهش 5 هزار تومانی قیمت تخم مرغ در بازار/ مرغداری‌های اصفهان با آنفولانزا درگیر هستند

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۲۲۹

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران گفت: قیمت تخم مرغ هر شانه به 15 هزار تومان رسیده است.

ناصر نبی‌پور رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص قیمت تخم مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت تخم مرغ در حال حاضر کیلویی 7500 تومان است و هر شانه تخم مرغ به حدود 15 هزار تومان می‌رسد.

وی در رابطه با حل نشدن مشکلات مرغداران خاطر نشان کرد: در حال حاضر به خاطر مشکلات کامیون‌دارها به سختی مواد اولیه مورد نیاز مرغداری‌ها به دست تولیدکنندگان می‌رسد و ما همچنان با مشکل شانه و کارتون مواجه هستیم.

نبی‌پور افزود: کارتن و شانه تخم مرغ قطره چکانی و روزانه به مرغداری‌ها داده می‌شود و امروز شانه 540 تومان قیمت گذاری شده و کارتن 3500 تومان است. پیش از این ما حدود 2 هزار تومان سود از کارتن و شانه تخم مرغ می‌بردیم اما در حال حاضر هزار تومان هم باید از جیب هزینه کنیم.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران تصریح کرد: در حال حاضر تنها مرغداری‌های اصفهان درگیر آنفولانزا هستند و بیماری به استان‌های دیگر سرایت نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز