خبرگزاری کار ایران

آسمان نمای گنبد مینا میزبان هفته جهانی فضا

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۱۶۲

همزمان با چهارمین سالگرد افتتاح آسمان نمای گنبد مینا در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد روز پنجشنبه ۱۲ مهر مصادف با آغاز هفته جهانی فضا،ویژه برنامه هفته جهانی فضا برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، همزمان با چهارمین سالگرد افتتاح آسمان نمای گنبد مینا در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد روز پنجشنبه ۱۲ مهر مصادف با آغاز هفته جهانی فضا،ویژه برنامه هفته جهانی فضا برگزار می‌شود.

کارگاه‌های آموزشی، غرفه‌های مربوط به کودک و نوجوان، شناخت شگفتی‌های فضا و آشنایی با علوم و فنون نجوم و فضا در زندگی روز مره، همراه با برگزاری مسابقات علمی برای علاقمندان در کنار ساخت ماکت‌های فضایی توسط اساتید و هنرمندان مجسمه ساز، از برنامه‌های گنبد مینا در هفته جهانی فضا است. این برنامه‌ها با مشارکت و همیاری "سازمان فضایی ایران" با شعار جهانی "فضا جهان را متحد می‌سازد" به شکل علمی‌تر و تخصصی‌تر برگزار خواهد شد.

همچنین اکران‌های ویژه با حضور کارشناسان فضا و نجوم - از هر دو مجموعه‌ی آسمان نمای گنبد مینا و سازمان فضایی ایران - با تخفیفات فوق‌العاده برای حضور بیشتر علاقمندان در نظر گرفته شده است.

این جشنواره علمی- ترویجی فرصتی دوباره برای علاقمندانی خواهد بود که بتوانند با پیوستن به باشگاه هواداران فضا و نجوم گنبد مینا از مزیت‌های فراوان این عضویت در برنامه‌های جاری و آتی آسمان نما بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز