خبرگزاری کار ایران

توسعه گردشگری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۶۰۹

با حضور مسئولان اداره همکاری‌های اقتصادی بین‌المللی وزارت بهداشت و همچنین معاونان درمان و توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بحث توسعه گردشگری سلامت و همکاری‌های بین بخشی با هدف ارتقای رضایتمندی بیماران خارجی بررسی شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست که با حضور نائلی رئیس اداره همکاری های اقتصادی بین المللی وزارت بهداشت، جنتی مدیر نظارت و اعتباربخشی، شهیم رئیس اداره امور بیمارستان ها و امور گردشگری درمان، سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و شهرامی معاون توسعه منابع دانشگاه و برخی از کارشناسان در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد،  توسعه گردشگری سلامت و راه‌های جذب بیماران کشورهای همسایه به ویژه کشور عراق مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدا شهیم - رئیس اداره امور بیمارستان ها به گزارشی از وضعیت و جایگاه فعلی بیمارستان های تحت پوشش و میزان و نحوه ارائه خدمات سلامت به گردشگران پرداخت و سپس دکتر میرهاشمی معاون درمان دانشگاه با اشاره به حجم بیماران داخلی، همکاری های بین بخشی در میان حوزه های دانشگاه را عامل مهمی در تحکیم و رضایتمندی بیماران خارجی عنوان کرد.

وی ادامه داد: راه اندازی بخش IPD و جذب و ماندگاری بیماران خارجی نیازمند سیاستگذاری صحیح بیمارستان ها است تا بتوانند از ا ین مقوله در افزایش درآمد و بهبود کیفیت خود گام بردارند.

در ادامه نائلی از وضعیت جهانی و کشوری گردشگری سلامت، اهمیت موضوع و پیش نیازها و نکات کلیدی در راه اندازی بخش های IPD مطالبی را بیان کرد.

شهرامی - معاون توسعه دانشگاه نیز  با بیان نکاتی درخصوص تنگناها و شرایط لازم در گسترش بخش‌های IPD، بر جذب بیماران غیراورژانسی از کشورهای همسایه تاکید کرد.

در خاتمه مقرر شد با بررسی شرایط موجود توسط معاونت درمان، راهکارهای توسعه گردشگری سلامت در شورای مدیران دانشگاه مطرح و پس از هماهنگی‌های لازم اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز