خبرگزاری کار ایران

سردار مظاهری خبر داد:

افزایش شمار قربانیان مشروبات‌الکلی در خراسان شمالی/ ۵ نفر جان باختند

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۸۴

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: شمار قربانیان مصرف مشروبات الکلی در این استان به پنج نفر افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: شمار مسومیت‌های افراد به علت مصرف مشروبات الکلی در خراسان‌شمالی تاکنون به ۵۹ نفر رسیده است.

مظاهری افزود: از روزهای پایانی شهریورماه امسال تا کنون، ۵۹ نفر در شهرستان‌های بجنورد و شیروان به علت مصرف مشروبات الکلی مسموم شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این مسمومیت‌ها سبب مرگ پنج نفر شده، گفت: تا کنون دو نفر برای ادامه درمان به مشهد اعزام شده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی بیان کرد: پیش از این، کارگاه تولید و توزیع مشروبات الکلی مرگبار در این استان شناسایی و منهدم شد.

مظاهری اظهار کرد: این کارگاه که نسبت به تولید دست‌ساز مشروبات الکلی مرگبار اقدام و در بازار توزیع می‌کرد، توسط نیروهای پلیس آگاهی استان شناسایی شد.

وی تصریح کرد: در این کارگاه ۶ نفر، عوامل اصلی تولید مشروبات الکلی بودند و ۲۵ نفر دیگر نیز عوامل توزیع بودند که شناشایی و دستگیر شدند.

مظاهری با اشاره به اینکه این مشروبات دست‌ساز به لحاظ مواد استفاده شده، مرگبار است، گفت: مسمومیت با این محصول، بسیار خطرناک است از این رو به افرادی که نسبت به تهیه این مشروب اقدام کرده‌اند توصیه می شود به هیچ عنوان آن را مصرف نکنند.

وی عنوان کرد: به افرادی که از این مشروبات استفاده کرده‌اند توصیه می‌شود در صورت مشاهده کوچک‌ترین ناراحتی و علائم مسمومیت، هر چه زودتر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز