خبرگزاری کار ایران

سرمربی ملوان بندرانزلی؛

پورغلامی: سرباز بی‌چاره چرا باید فحش بخورد/ مشکل من هستم؟ می‌روم!

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۰۹

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: بازیکن سرباز ملوان چه گناهی دارد که فحش بخورد و زار زار در رختکن گریه کند؟!

به گزارش ایلنا، فرهاد پورغلامی بعد از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس پاکدشت در نشست خبری گفت: نیمه اول بازی موقعیت آنچنانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و ما مسلط بر بازی بودیم. نیمه دوم بازی جذاب‌تر شد. موقعیت‌های گلزنی زیادی خلق شد. هم حریف و هم ما موقعیت گل داشتیم. هر دو تیم خوب بازی کردند. 

وی در مورد اینکه هواداران ملوان از انزلی به تهران آمدند اما در اواخر مسابقه فحاشی کردند، اظهار داشت: هواداران ملوان با ۵ لیدر آمدند و بازیکنان ما استرس برای بازی دارند و همه بازیکنان و مربیان ملوان می‌گویند در چنین جوی استرس دارند. اکنون مگر هفته سی‌ام لیگ است که مدعی هستیم؟! تیم باید جا بیفتد من نمی‌دانم اعتراض‌ها برای چیست؟ چند بازیکن در رختکن گریه‌ کردند. می‌گویند ما چه گناهی داریم که سرباز این تیم شده‌ایم و فحش خواهر و مادر باید بخوریم. این کار خیلی زشت است. نمی‌توانم این کار را توجیه کنم. سال‌ها در ملوان بازی و مربیگری کرده‌ام. این افراد دنبال چی هستند؟! ما همه زحمت‌مان را می‌کشیم. این افراد پشت هیچکس نمی‌مانند. لااقل از یکی حمایت کنند. حمید استیلی، فیروز کریمی و نادر دست نشان بد هستند! فرهاد پورغلامی بد است. اگر می‌خواهیم تیم صعود کند همه باید باهم باشیم. چه مشکلی پیش آمده ما یک بازی خارج از خانه را مساوی کردیم. چه مشکلی پیش آمده است؟ زمان نیاز داریم در این فوتبال همه کارشناس هستند به جز ما که در این فوتبال هستیم.

پورغلامی تصریح کرد: امروز متعجب شدم. خودم فوتبال بازی کرده‌ام و بارها باخته بودیم اما هوادار یک تو به ما نمی‌گفت و فردای بازی هوادران می‌آمدند و ۱۰ برابر قبل ما را تشویق می‌کردند. بازی داشتیم فینال جام حذفی سال ۶۷  توانستیم شاهین انزلی را ۳ بر یک ببریم و بعد در اهواز ۴ بر صفر باختیم دو روز بعد وقتی سر تمرین آمدیم تماشاگر زیادی آمده بود و می‌ترسیدیم اما هواداران یک دم ما را تشویق کردند و سال ۶۹ ما قهرمان ایران شدیم. هواداران این تیم حمایت می‌خواهد. بازیکن با من صحبت کرد گفت می‌ترسم توپ بگیریم و پنهان می‌شوم که توپ به من نرسد چون توپ را لو بدهم به من فحش می‌دهند. میلاد کمندانی در رختکن زار زار گریه کرد. میلاد چه گناهی کرده است؟! به او پول نمی‌دهیم او برای سربازی به ملوان آمده است.

سرمربی ملوان گفت: اگر مشکل من هستم می‌روم من ۵ سال در ملوان نبودم هر سال ۱۰ -۲۰ پیام می‌آمد که تو رو خدا برگرد حالا آمدیم این فضا درست شده است. من هوادار ملوان را جور دیگری می‌شناختم. اگر تیم‌های مثل سپیدرود و نفت مسجدسلیمان صعود کردند یک گروه از هواداران از این تیم ها حمایت کردند چه در زمان باخت چه در زمان برد.

پورغلامی: سرباز بی‌چاره چرا باید فحش بخورد/ مشکل من هستم؟ می‌روم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز