خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

جزیره ای فکر کردن بلای جان مازندران است

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۰۷

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت:جزیره ای فکر کردن بلای جان مازندران است.

به گزارش ایلنا از ساری،در جلسه شورای راهبردی بنیاد توسعه مازندران با حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و محمد اسلامی استاندار مازندران محورها ، اولویت ها و سیاستهای مهم بنیاد توسعه مازندران مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

در این جلسه آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان از ابتکار و اقدام استاندار مازندران تقدیر نمود و گفت : الحمدلله استاندار ما انگیزه بسیار خوبی دارد و مطمئنم با این روحیه و انگیزه کار به سرانجام خوبی خواهد رسید .

وی مهمترین مشکل مازندران را تفرقه ، فردگرایی و شهر گرایی دانست و گفت : جزیره ای فکر کردن بلای مازندران است .

امام جمعه مرکز استان تاکید کرد : استاندار باید با اختیار تام مسائل توسعه ای استان را دنبال کند و محورها و مسائل مطرح شده در اساسنامه بنیاد توسعه مازندران عملیاتی شود .

آیت الله طبرسی بر ضرورت اصلاحات اداری برای مشکل گشایی و خدمت بهتر به مردم تاکید کرد و گفت : همه وظیفه داریم دست مردم را بگیریم و مشکلات آنان را برطرف کنیم .

مهندس اسلامی استاندار مازندران نیز در این جلسه خواستار اهتمام انقلابی و جهادی برای نقش آفرینی بنیاد توسعه استان در فرایند توسعه پایدار استان شد و گفت : توسعه یافتگی مازندران با تلفیق ظرفیت های خصوصی و دولت امکانپذیر است و در این راستا اعتماد سازی و بهره گیری از همه ظرفیت ها یک اصل مهم و راهبردی است .

مقام عالی دولت در استان افزود : فرمان توسعه مازندران باید در بنیاد توسعه استان صادر شود و با فعالیت بنیاد توسعه ، مازندران در بستر مطمئن رشد و توسعه قرار می گیرد

اسلامی تصریح نمود : موانع و مزاحمتها نمی تواند سد راه مدیریت استان در مسیر توسعه همه جانبه و پایدار استان شود و انتظار می رود همه دلسوزان استان در این حوزه مشارکت کنند .

قابل ذکر است در این نشست در مورد فرایند فعالیت ، اعضای هیئت موسس و اولویت های برنامه ای بنیاد توسعه مازندران بحث و تبادل نظر و تصمیماتی گرفته شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز