خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

برای مبارزه فرهنگی، باید اتحاد منسجمی در دستور کار قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۱۴۱

افکار، عقیده‌ها و هزینه‌ها برای توسعه فرهنگ اسلامی جمع می‌شود و برای رفع مشکل باید برنامه عملیاتی در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: برنامه عملیاتی کردن مصوبات شورای فرهنگ عمومی تدوین شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازساری، آیت‌ا… نورالله طبرسی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران با تسلیت ایام عاشورای حسینی اظهار داشت: امام‌حسین فراملی است و هیچ نقطه‌ای از دنیا سراغ نداریم که عزای امام حسین برپا نشده باشد.

وی ادامه داد: در شورای فرهنگ عمومی خرده فرهنگ‌ها و فرهنگ کلان آشتی داده شود و به صورت عملی برای رفع مشکل فرهنگی اقدام شود.

طبرسی اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی بیشتر به صورت نظری مطرح می‌شود و برای عملیاتی کردن باید برنامه مناسبی تدوین شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: افکار، عقیده‌ها و هزینه‌ها برای توسعه فرهنگ اسلامی جمع می‌شود و برای رفع مشکل باید برنامه عملیاتی در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان داشت: اقدامات جزیره‌ای در حوزه فرهنگ در کشور در حال انجام است و برای مبارزه فرهنگی باید اتحاد منسجمی در دستور کار قرار گیرد.

طبرسی با بیان اینکه برای توسعه فرهنگی خوراک صد در صد عملی در اختیار مردم قرار نگرفت و مردم در همه امور با مسئولان نظام همراه هستند تصریح نمود: مسئولان دانشگاه و حوزه باید برای توسعه فرهنگ اسلامی در یک خط قرار گیرند و با هم متحد باشند.

وی بیان داشت: برای عملیاتی کردن مصوبات شورای فرهنگ عمومی نیاز به ایجاد دبیرخانه است و ایجاد دبیرخانه نیاز به ساز و کار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران درباره برگزاری جشنواره متعدد در استان مازندران گفت: برگزاری جشنواره در راستای حفظ و شان استان باشد و زمینه توسعه فرهنگ علویان مازندران را فراهم کند.

طبرسی با اشاره به برخی مشکلات که در حوزه فرهنگی وجود دارد، بیان داشت: طلاق، بیکاری و بدحجابی تنها اختصاص به مازندران ندارد و این موضوع باید در کشور ساماندهی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز