خبرگزاری کار ایران

قمی در گفت‌وگو با ایلنا:

دانشجویان دانشگاه آزاد تنها ۱۰ درصد از شهریه خود را نقدا پرداخت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۳۶۶

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: رئیس دانشگاه آزاد قصد دارد جایگاه این دانشگاه را در خاورمیانه و کشور ارتقاء دهد.

محمد قمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات با حضور رئیس جدید دانشگاه آزاد گفت: در جلسه‌ای که با حضور رئیس دانشگاه آزاد برگزار شد علاوه بر معارفه، ایشان سیاست‌های مدیریتی خود را هم توضیح دادند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس دانشگاه آزاد گفت که قصد دارد تلاش کند تا این دانشگاه یکی از برترین مراکز آموزشی کشور باشد و با برنامه‌ریزی که انجام داده قصد دارد که دانشگاه آزاد در خاورمیانه حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی ادامه داد: ایشان گفت که می‌خواهد دانشگاه آزاد را به جایی از لحاظ علمی برسانند که از پلی‌تکنیک و شریف هم بالاتر باشد.

قمی گفت: بحث بعدی درباره شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد بود که رئیس این دانشگاه گفت با بانک‌ها در این خصوص قرارداد می‌بندیم تا به دانشجویان وام دهند، بر اساس این طرح دانشجویان تنها ۱۰ درصد از شهریه خود را نقدا پرداخت می‌کنند و بقیه را از طریق وام بانکی می‌پردازند.

وی ادامه داد: کمیسیون آموزش و تحقیقات هر چند وقت یک‌بار به مراکز استان‌ها سفر می‌کنند و مسائل آموزشی را مورد بررسی قرار می‌دهد،‌ چند وقت پیش ما سفری به کهگیلویه و بویر احمد داشتیم و  بازدیدی از مدارس و دانشگاه‌های این استان به عمل آوردیم.

نماینده مردم پاکدشت افزود: امروز از استاندار کهگیلویه و بویر احمد، مدیر کل دانشگاه‌ها،‌ اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پروش و علوم در جلسه حضور داشته باشند و مسائل را جمع‌بندی شدند.

وی ادامه داد: بنا شد بودجه لازم برای احداث مراکز آموزش عالی پیش‌بینی شود و در جلسه‌ای که کمیسیون برنامه و بودجه دارد نمایندگان به همراه مسئولان محلی حضور داشته باشند تا طرح‌های نیمه تمام به اتمام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز