خبرگزاری کار ایران

محسنی اژه‌ای در جمع خبرنگاران در زنجان:

سه نفر از مفسدان اقتصادی به جرم افساد فی‌الارض به اعدام محکوم شدند

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۳۳۴

سخنگوی قوه قضاییه از حکم اعدام سه تن از مجرمان فساد در دادگاه‌های ویژه اخیر خبر داد و ۳۲ نفر به حبس، انفصال از خدمات دولتی و رد مال محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: قوه قضائیه به شدت با محتکرین و مفسدین اقتصادی برخورد می‌‌‌کند.

وی با اشاره به صدور حکم ۳۵ نفر از مفسدین اقتصادی در دادگاه‌‌‌های ویژه تهران اظهار داشت: از این افراد سه نفر به عنوان مفسد فی الارض به اعدام محکوم شدند که به جهت غیر قطعی بودن حکم، اعتراض‌‌‌ها به دیوان عالی می‌‌رود.

این مقام عالی قضایی به محکومیت به حبس ۳۲ نفر هم اشاره و تصریح کرد: حکم حبس این افراد ۲۰ سال، ۱۲ سال، ۱۰ سال و پایین‌‌تر است.

محسنی اژه‌ای ضمن تقدیر از همراهی مردم برای معرفی مفسدین اقتصادی خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن تلاش می‌‌کند فضای جامعه را ملتهب کند، دولت کالاهای اساسی را وارد و ذخیره کرده است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

وی خواستار خرید به حد نیاز از سوی مردم شد و ابراز داشت: بسیاری از رسانه‌‌‌های بیگانه تلاش می‌‌‌‌کنند مردم را در این زمینه نگران کنند. 

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به موضوع کامیونداران بیان کرد: برخی افراد با تحریک دشمنان در امر حمل و نقل جاده‌‌‌‌ای اختلال ایجاد کرده‌‌‌اند که لازم است بدانند مجازات سختی بر آنان اعمال خواهد شد.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: دادستان‌‌ها با همکاری نیروی انتظامی، با افرادی که در این زمینه اختلال ایجاد کرده‌‌‌‌اند؛ برخورد خواهند کرد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز