خبرگزاری کار ایران

دادستان اردبیل خبر داد:

دستگیری 13 نفر اخلال گر در حوزه حمل و نقل بار در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۱۳۲

دادستان اردبیل با اشاره به اینکه وضعیت حمل و نقل کالا در استان اردبیل مناسب است، خاطرنشان کرد: مسئولان استانی به دنبال رفع مشکلات کامیون داران هستند.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: با وجود هماهنگی‌ در بین دستگاه های اجرایی استان و با برگزاری جلسات متعدد با حضور مسئولان پایانه‌ها، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، نمایندگان شرکت‌ها، باربری‌ها و مقامات قضایی استان اردبیل با کمترین میزان مشکلات در سطح استان مواجه هستیم. 

وی یادآور شد: به بعضی از شرکت‌های باربری در خصوص عدم رعایت مقررات اعلام بار به اداره کل حمل و نقل جاده‌ای و پایانه‌ها تذکر داده شده تا اقدامات معمول را در این خصوص انجام دهند.  

دادستان اردبیل بیان کرد: در راستای رفع مشکلات اعلام شده کامیون داران از جمله تامین قطعات و لاستیک را که یکی از اولویت‌های مسئولان استانی است به جِد در حال پیگیری هستیم. 

به گفته وی هفته گذشته، برخی افراد که اقدام به ایجاد اخلال در روند حمل و نقل بار و تهدید رانندگان و تخریب وسایل نقلیه آنان اقدام کرده بودند شناسایی و از بین آنها 5 نفردر شهرستان گرمی و 8 نفر از اردبیل در این خصوص دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خاطرنشان کرد: تامین امنیت جاده‌ها و جابجایی ایمن کالاها از اولویت‌های مهم دستگاه قضایی بوده و با اخلاگران در این عرصه با جدیت و قاطعیت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز