خبرگزاری کار ایران

نامداری: بهتر از پرسپولیس در زمین بازی کردیم

اگر فرشید اسماعیلی و یا علیپور گل می‌زنند، باز هم کسی می‌گفت تبانی صورت گرفته؟

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۷۱۹

اشکان نامداری مربی استقلال گفت:ما یک بازی کمتر در جدول داریم که اگر بتوانیم آن را پیروز شویم، اختلافمان با صدر جدول 5 امتیاز می‌شود که قابل جبران است.

اشکان نامداری مربی دروازه بان های استقلال در گفت و کو با ایلنا حرف های جالبی در خصوص دربی88 بر زبان اورد 
 
نظرتان درخصوص دربی 88 چیست؟
بازی کلا جذابی را ندیدیم. پرسپولیس نیمه اول بهتر از ما بود یعنی در واقع جنگ‌های تن به تن را از ما بردند. اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و به نوعی ورق بازی برگشت.
 
خیلی‌ها می‌گفتند این مساوی، نوع تبانی بود؟
چه تبانی می‌توانستیم در این بازی انجام بدهیم. اصلا این چه حرفی است که زده می‌شود. کدام ارگان می‌خواهد به فدراسیون فوتبال بگوید مساوی کن. اگر فرشید اسماعیلی و یا علی علیپور گل می‌زنند، باز هم کسی می‌گفت تبانی صورت گرفته است. من فکر می‌کنم 2 تیم آنالیز خوبی از یکدیگر داشتند و تمام نقاطی که دو تیم می‌توانستند به یکدیگر گل بزنند را بسته بودند.
 
خیلی از کارشناسان از عملکرد استقلال در این بازی انتقاد کردند؟
بعضی از کارشناسان را که هرکاری در بازی بکنی، می‌گویند اشتباه است. پیش‌بینی کردن نتیجه بعد از بازی، کار سختی نیست. همه چیز بازی را می‌دانیم و درخصوص آن اظهارنظر می‌کنیم.
 
به نظر شما تعویض گرو درست بود؟
اتفاقا تعویض گرو یکی از بهترین تعویض‌ها بود. ما او را به زمین آوردیم که توپ را اگن جلو نگه دارد. او اتفاقا در این زمینه خیلی موفق ظاهر شد. مشکل ما این بود که توپ‌های دوم را نمی‌توانستیم به دست بیاوریم. ما از دقیقه 10 نیمه دوم بازی را دراختیار گرفتیم اما فقط موفق به گل زنی نشدیم.
 
اما اختلاف‌‌تان با صدر جدول زیاد شد؟
ما یک بازی کمتر در جدول داریم که اگر بتوانیم آن را پیروز شویم، اختلافمان با صدر جدول 5 امتیاز می‌شود که قابل جبران است. البته این را هم باید درنظر بگیریم که ما بازی‌های سختمان را انجام داده‌ایم اما سایر تیم‌ها از جمله پرسپولیس هنوز بازی‌های سخت‌شان مانده است.
 
حسین حسینی چه زمانی درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت؟
هر وقت آقای شفر بگوید، ایشان بازی خواهد کرد. ما الان 3 دروازه‌بان آماده داریم که هر 3 آنها می‌توانند با تشخیص شفر، به میدان بروند.
 
هفته گذشته و بیش از دربی در جریان تمرین، از شفر درخصوص شایعه آلزایمر داشتن سوالاتی پرسیده شد؟
خیلی اتفاق تلخ و ناراحت‌کننده‌ای بود. شاید جالب باشد بدانید ما خیلی از مواقع در هتل که جلسه داریم، آقای شفر ثانیه به ثانیه از خاطراتش در تیم‌هایی در آنها مربیگری کرده، صحبت می‌کند و جالب است یک موقع خاطراتی را تعریف می‌کئد که مربوط به 20 سال پیش است و من نمی‌دانم چرا چنین صحبت‌هایی مطرح شد. شفر مربی بسیار بزرگی بود که در تمرین استقلال، هیچ‌گونه بی‌احترامی به کسی که چنین سوالی را پرسید، انجام نداد.
 
فکر می‌کنید پرسپولیس بتواند مقابل السد قطر، پیروز شود؟
ما در 10 روز گذشته مقابل هر دو این دو تیم بازی کردیم. باید اعتراف کنم سطح توان تیمهای ایرانی در آسیا تا همین مرحله است. شما فقط پایت را در باشگاه السد قطر می‌گذاری از درب ورودی تا چمن، 6 دقیقه فاصله دارد اما در همین تایم امکاناتی را می‌بینی که اصلا قابل قیاس با تیم‌های ایرانی نیست. واقعا حیف است که تیم‌هایی با چنین امکانات و سرمایه مالی، نتوانند موفق شوند. من فکر می‌کنم پرسپولیس کار سختی را مقابل السد قطر در پیش دارد. تیم‌های ایرانی اگر بتوانند در این مرحله، موفق شوند باید خیلی خوش شانس باشند.
 
 
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز