خبرگزاری کار ایران

استقلال قبل از دربی‌ها در تمام ادوار لیگ

نگاهی به 36 پیش دربی استقلال در تمام ادوار لیگ

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۸۶۶

استقلال امسال و قبل از دربی در هفته هفتم به مصاف نساجی مازندران رفت و این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. اهمیت این مسابقه به جهت اینکه هفته قبل از دربی بود کمی بیشتر از دیگر بازی‌های است

به گزارش ایلنا، استقلال امسال و قبل از دربی در هفته هفتم به مصاف نساجی مازندران رفت و این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. اهمیت این مسابقه به جهت اینکه هفته قبل از دربی بود کمی بیشتر از دیگر بازی‌های است چرا که معمولا برای تیم‌ها خیلی مهم است که بدون باخت و با کمترین میزان محروم و مصدوم به دربی بروند.

به‌خصوص استقلال که بعد از حذف از آسیا و کسب چند نتیجه ضعیف در بازی‌های اخیرش به برد در دربی نیاز دارد و در با بازی نساجی سعی داشت طعم تلخ حذف برابر السد در عین شایستگی را از بین ببرد و با یک امتیازی که گرفت تنها کمی موفق به انجام این کار شد. استقلال در حالی با نساجی به مساوی بدون گل رسید. بازی این تیم در هفته ششم برابر نفت مسجدسلیمان لغو شده بود و استقلال در هفته پنجم نیز با فولاد خوزستان به مساوی بدون گل رسید.

 

لیگ هفدهم : مساوی - برد

بازی رفت استقلال با پرسپولیس فصل قبل در هفته دهم برگزار شد و استقلال در هفته نهم در ورزشگاه آزادی با فولاد به مساوی بدون گل رسید. استقلال در هفته دهم و در دربی برابر پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. استقلال اما در پیش دربی بازی برگشت فولاد را با نتیجه 4 بر یک درهم کوبید و سپس در دربی هم با تک گل وریا غفوری مقابل پرسپولیس برنده شد.

 

لیگ شانزدهم : مساوی- برد

استقلال در لیگ شانزدهم و قبل از بازی رفت در هفته پنجم در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین‌سازی بود و این بازی با نتیجه یک - یک مساوی شد. استقلال در دربی رفت مقابل پرسپولیس به تساوی بدون گل رسید. استقلال در پیش بازی دربی برگشت هم با ماشین‌سازی بازی کرد و این بار در زمین حریف با نتیجه سه بر یک به برتری رسید. استقلال این بار هم در دربی و در یک بازی جذاب با نتیجه سه بر دو به برتری رسید.

 

لیگ پانزدهم : (سپاهان)

استقلال در لیگ پانزدهم در بازی قبل از دربی برابر سپاهان با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید اما در دور رفت به نتیجه مساوی یک -یک رسید آن هم در حالی که بازی را تا دقیقه نود برده بود. بازی برگشت استقلال برابر سپاهان با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید اما در بازی برگشت استقلال با نتیجه 4 بر دو شکست خورد.

 

لیگ چهاردهم: مساوی- باخت

استقلال در لیگ چهاردهم قبل از دربی با تراکتورسازی مسابقه داد و بازی با نتیجه دو - دو مساوی شد اما استقلال دربی را به پرسپولیس باخت و در بازی برگشت را 4 بر یک به تراکتورسازی واگذار کرد.

 

لیگ سیزدهم: باخت- برد

آبی‌های تهران در بازی قبل دربی دور رفت لیگ سیزدهم با استقلال خوزستان بازی کردند و بازی را دو بر صفر باختند اما دربی با نتیجه مساوی بدون گل تمام شد. استقلال در حالی که در بازی برگشت در پیش بازی برنده شده بود بازهم در دربی با نتیجه بدون گل مساوی کرد.

 

لیگ دوازدهم: مساوی

استقلال در لیگ دوازدهم به مصاف ملوان انزلی رفت و به مساوی یک - یک رسید. دربی بعد از این بازی صفر - صفر مساوی شد. بازی برگشت این تیم برابر ملوان و هم دربی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

 

لیگ یازدهم: باخت- برد

استقلال درحالی که در لیگ یازدهم و در هفته ششم دو بر یک به تراکتور باخته بود در دربی با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. این تیم اما در بازی برگشت در حالی که تراکتورسازی را دو بر صفر برد در دربی با نتیجه سه بر دو باخت.

 

لیگ دهم: مساوی- برد

در لیگ دهم استقلال پیش از دربی با صبا یک بر یک شد و در دربی دور رفت با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را برد. در بازی برگشت استقلال هم صبا را دو بر صفر برد و هم در دربی با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

 

لیگ نهم: برد- برد

دربی در نهمین دوره لیگ برتر در هفته نهم برگزار شد و استقلال بعد از برد 5 بر صفر برابر ابومسلم به مصاف پرسپولیس رفت و دربی یک - یک مساوی شد. در بازی برگشت استقلال سه بر یک ابومسلم را برد اما در دربی با نتیجه دو بر یک باخت.

 

لیگ هشتم: برد- برد

استقلال در لیگ هشتم دو بر یک راه‌آهن را قبل از دربی برد و سپس مقابل پرسپولیس به تساوی یک - یک رسید. استقلال در بازی برگشت هم 5 بر یک راه آهن را برد اما باز هم دربی یک -  یک مساوی شد.

 

لیگ هفتم: باخت- باخت

استقلال در لیگ هفتم و قبل از دربی در اصفهان دو بر یک به سپاهان باخت اما دربی یک - یک مساوی شد. این تیم بازی برگشت را هم به سپاهان باخت اما دربی بازهم یک - یک مساوی شد.

 

لیگ ششم: مساوی- برد

در لیگ ششم استقلال بازهم با راه آهن قبل از دربی بازی کرد و به تساوی یک بر یک رسید اما در دربی دور رفت با نتیجه دو بر یک مغلوب پرسپولیس شد. استقلال در بازی برگشت راه‌آهن را یک بر صفر برد و در دربی به مساوی یک - یک رسید.

 

لیگ پنجم: مساوی- مساوی

استقلال در لیگ پنجم بعد از مساوی صفر صفر برابر سایپا در هفته دهم به مصاف پرسپولیس رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. بازی برگشت استقلال هم برابر سایپا و هم برابر پرسپولیس صفر - صفر مساوی شدند.

لیگ چهارم: برد- برد

استقلال در هفته ششم لیگ چهارم دو بر یک پاس تهران را برد و در هفته هفتم در دربی به تساوی بدون گل رسید. استقلال بازی برگشت مقابل پاس را هم دو بر یک برد و در دربی با یک بازی جذاب با نتیجه سه بر دو به برتری رسید.

 

لیگ سوم: برد- مساوی

سومین دوره لیگ برتر و در بازی قبل از دربی استقلال سه بر یک فولاد را برد و در دربی نیز با نتیجه دو بر یک پیروز شد. این تیم در دور برگشت در هر دو بازی برابر فولاد و دربی به تساوی یک - یک رسید.

 

لیگ دوم: مساوی- برد

در دومین دوره لیگ برتر استقلال قبل از دربی با ذوب‌آهن بازی کرد و به مساوی بدون گل رسید و دربی هم با نتیجه یک بر یک مساوی شد. استقلال در بازی برگشت ذوب آهن را سه بر صفر برد اما در دربی با نتیجه دو بر یک بازی را به پرسپولیس باخت.

 

لیگ اول:  مساوی- مساوی

استقلال در اولین دوره لیگ برتر با فجرسپاسی با نتیجه یک - یک به مساوی رسید و دربی را نیز با همین نتیجه به پایان رساند. استقلال در دور برگشت با فولاد بازی کرد و این بازی هم مثل دربی برگشت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز