خبرگزاری کار ایران

درخواست آمریکا از آژانس انرژی اتمی برای بررسی صحت ادعای نتانیاهو درباره «تورقوزآباد»

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۶۹۱

یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای از آژانس بین‌المللی انژری اتمی خواست تا صحت ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران را بررسی کند.

به گزارش ایلنا به نقل از «رویترز»، یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا از مقامات آژانس بین المللی انرژی اتمی خواست صحت ادعای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره وجود یک سایت هسته‌ای در جنوب تهران را مورد تحقیق و بررسی قرار دهند.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای بر ضرورت استفاده آژانس از اقتدار خود تاکید کرد و مدعی شد آژانس انرژی اتمی باید به جامعه بین‌المللی این اطمینان را بدهد که هیچ مواد، سایت یا فعالیت هسته‌ای اعلام نشده از سوی ایران وجود ندارد.

به گزارش ایلنا نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل ضمن تکرار ادعای سرقت اسناد هسته‌ای از ایران، با نشان دادن تصاویری از یک ساختمان در «تورقوز آباد»، مدعی شد که ایران در نزدیکی تهران تجهیزات هسته‌ای دارد که آن را به آژانس گزارش نکرده است. این در حالی است که به گفته او این تصاویر مدت‌هاست که در اختیار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار گرفته و این نهاد واکنشی به آن‌ها نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز