خبرگزاری کار ایران

نکونام: گلر ما اشتباه نکرد/ برای هواداران ناراحتم

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۴۰۷

سرمربی نساجی مازندران عنوان داشت روی گلی که این تیم دریافت کرد، حامد لک اشتباهی صورت نداد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران بعد از تساوی مقابل سایپا در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

دیر بیدار شدیم

با تیمی بازی داشتیم که روی هوا و روی ضد حملات خطرناک بود. ملی پوشان خطرناکی هم داشتند. ما پشت هجده قدم حریف یک اشتباه کردیم و همان توپ تبدیل به گل شد. در نیمه اول هم قبول دارم خوب بازی نکردیم. سایپا بهتر از ما بود ولی در نیمه دوم و بعد از گل سایپا سوار بازی بودیم. ما تازه بعد از گل سایپا یادمان افتاد باید خوب بازی کنیم. یکی دو موقعیت خوب هم داشتیم که استفاده نکردیم و بازی یک بر یک شد. سایپا واقعا گردن کلفت و مدعی قهرمانی است. ما در این بازی دیر از خواب بیدار شدیم. 

گلایه هواداران به جاست

یادمان نرود نساجی 24 سال در سطح اول فوتبال ایران نبود. تماشاگران نساجی تیم را دوست دارند و پای آن هستند. اگر گلایه ای هم دارند به جا و به حق است. باید در نظر داشته باشیم با چه تیمی و در کجا و چطور بازی می کنیم. سایپا واقعا خطرناک بود مخصوصا در ضربات ایستگاهی که راه را بستیم. روی یک ضد حمله به گل رسیدند. موفقیت نساجی در گروه حمایت تماشاگر است. 

بازیکن میلیاردی گرفتیم؟

من ناراحت می شوم که تیم نمی برد. به هر حال هواداران هم برای تشویق می‌آیند. ولی من یک سوال دارم؛ حریف سایپا بود و ما نساجی. سایپا حتی مدعی قهرمانی است. شما که می گوئید ما هجومی شروع نکردیم، مگر سایپا با چند مهاجم بازی را شروع کرد؟ اصلا بحث این نیست که چون میزبانیم باید حمله کنیم. اگر حمله کنیم و گل بخوریم چه اتفاقی می افتد؟ ما میزبان هستیم که هستیم. اصلا بحث میزبانی مطرح نیست. اگر من ذره ای فوتبال بازی کردم باید بدانم قانون چیست؟ قانون این است که تیم قدرتمندتر بیشتر شانس گل زدن دارد. ما داریم مدام با مدعیان بازی می کنیم. آیا بازیکن خارجی میلیاردی داریم؟ آیا بازیکن میلیاردی گرفتیم؟ باید در این چیزها منطقی باشیم. ما الان با سپاهان دو بازی داریم. به نظر شما باید چکار کنیم؟ منطقی بگوئید. استقلال و پرسپولیس هم روی دروازه هم حمله نکردند. فوتبال منطق دارد. 

شهر زانوی غم بغل گرفته بود

این را بگویم که صد درصد موافق نیمه اول بازی کردیم. این انتقاد قابل احترام است. باید مشکل را درست کنیم و ببینم ایراد کار کجاست. وقتی من به این تیم آمدم همه در شهر زانوی غم بغل گرفته بودند و در چشم شان اشک بود. اینطور نبود؟ کمی فکر کنید. من صحبت فوتبال باشد در خدمت تان هستم. کدام تیم پائین جدول توانسته تیم های مدعی قهرمانی را حتی در خانه خودش ببرد؟ حالا اگر تیم بد بازی کرده من مقصر هستم و باید کاری کنم که حداقل تیم شروع بد نداشته باشد. 

داوری مشکلی نداشت

روی کرنری که داور خطا گرفت ما تاکتیک زدیم و نمی دانم چرا کمک داور اشتباه کرد وگرنه در کل داوری مشکلی نداشت. 

گلر اشتباه نکرد

شک نکنید اگر هوادار ناراحت است، حق با اوست. بازیکن هم دوست دارد بهترین عملکرد را در زمین بازی داشته باشد. اینکه می گوئید گلر ما روی گل سایپا اشتباه کرد....نه اینطور نبوده است. من که تعارف ندارم. اگر بازیکنی بد باشد از او استفاده نمی‌کنم. مگر در آزادی جلوی پرسپولیس گلر 21 ساله را بازی ندادم؟ در تمرین هرکسی خوب باشد در ترکیب تیم قرار می گیرد. 

برای هوادار ناراحتم

الان مردم شهر شور و اشتیاق دارند. تیم های مدعی به اینجا می آیند و بازی می کنند. پارسال وقتی من به نساجی آمدم برای بازی مس کرمان فقط و هزار نفر به استادیوم آمدند. خدا را شکر الان این شور و اشتیاق وجود دارد. ما باید مبارزه کنیم و ببریم ولی نباید فراموش کنیم فوتبال منطق دارد. همین تیم سایپا در اهواز به فولاد دو گل زد. با وجود 10 نفره شدن توانست نفت مسجد سلیمان را هم که یک گل از آنها جلو بود ببرد. ولی با این حال هوادار اگر حرفی می زند حق دارد. من برای هواداران ناراحتم که تیم نیمه اول بازی کرد. قول می دهم انشالله از این به بعد از شروع بازی تا آخر آن همه تلاش مان را کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز