خبرگزاری کار ایران

فتح‌الله‌زاده: دربی کیفیت خاصی نداشت/ مشکل استقلال شفر نیست

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۲۸۸

مدیرعامل سابق استقلال عملکرد ضعیف مدیران بشاگاه در نقل و انتقالات را از دلایل نتایج ضعیف تیم می‌داند.

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص تساوی رد دربی 88 اظهار داشت: من فکر می‌کنم کسل‌ کننده‌ترین دربی سال‌های اخیر را شاهد بودیم. استقلال نمی‌خواست بازنده شود و پرسپولیس هم با توجه به بازی حساسی که در هفته آینده پیش رو دارد بیشتر به فکر حفظ نتیجه بود.

وی ادامه داد: با توجه به کیفیت بازی بازیکن شاخصی در دو تیم وجود نداشت که بخواهیم از وی به عنوان بهترین بازیکن نام ببریم. امیدوارم در دربی برگشت بازی بهتری را از دو تیم شاهد باشیم.

مدیرعامل اسبق استقلال در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی استقلال بیان داشت: چیز خاصی از آنها ندیدیم من پیش از شروع فصل گفتم که باید تیام به عنوان یک بازی تاثیرگذار تیم حفظ می‌شد اما آن موقع گفتند که تیام 10 میلیارد پول می‌خواهد در صورت یکه فکر می‌کنم همین الان به همین بازیکنان هم همینقدر پول داده باشند.

فتح الله زاده در خصوص اینکه شفر باید بماند یا خیر گفت: مشکل تیم استقلال شفر نیست او با بضاعتی که داشته عملکرد خوبی داشته اما فکر می‌کنم استقلال نیاز به یک بازیکن گلزن دارد و آقای فتحی به عنوان مدیرعامل باید نیم فصل فکری اساسی برای این موضوع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز