خبرگزاری کار ایران

امکان جستجوی ایستگاه‌ها و خطوط اتوبوس فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۰۰۳

نرم‌افزار راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران با امکان جستجوی نزدیکترین ایستگاه و تخمین زمان ورود اتوبوس ابزاری مناسب برای مسیریابی شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نرم‌افزار راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران ابزار مناسبی برای استفاده بهینه از خدمات ناوگان اتوبوسرانی تهران است. شرکت واحد اتوبوسرانی تهران دارای یکی از بزرگترین شبکه‌های حمل و نقل عمومی دنیا است. این برنامه با امکان جستجوی نزدیکترین ایستگاه‌ یا خط مورد نظر و تخمین زمان ورود اتوبوس، امکان مدیریت بهتر سفرهای درون‌شهری را به همراه خواهد داشت.

در صورت بهره‌مندی از تلفن همراه مجهز به جی. پی. اس و فعالسازی سرویس دیتا، این برنامه به شهروندان کمک خواهد کرد تا جابجایی‌های خود را در پایتخت به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند.

نمایش فهرست نزدیکترین ایستگاه‌ها به کاربر، نمایش اطلاعات خطوط عبوری از ایستگاه‌های نزدیک کاربر، امکان ایجاد فهرست مورد علاقه از ایستگاه‌ها، امکان جستجو براساس کلید واژه "نام ایستگاه"، امکان جستجو براساس "کد ایستگاه"، تخمین زمان ورود اتوبوس به ایستگاه‌های انتخاب‌شده و نمایش تصویری مسیر و ایستگاه‌های خط انتخاب شده بر روی نقشه از ویژگی‌های نرم‌افزار راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران است.

برای دانلود نرم افزار راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز