خبرگزاری کار ایران

در جلسه کارگروه رفع موانع تولید مطرح شد؛

تاکید فرماندار ماسال بر رویکرد راهگشایانه جهت حل مشکلات سرمایه‌گذاران

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۹۰۹

فرماندار ماسال بر لزوم وجود رویکرد راهگشایانه جهت حل مشکلات سرمایه گذاران و کارآفرینان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در جلسه کارگروه رفع موانع تولید این شهرستان که با حضور جمعی از سرمایه گذاران بخش کشاورزی و روسای ادارات و بانک‌های ذیربط برگزارشد با بیان اینکه بسیاری از مشکلات پیش روی سرمایه گذاران که مدت ها به طول می انجامد با یک پیگیری تلفنی قابل حل است،تاکید کرد: باید نگاه روسای ادارات و بانک‌ها در قبال سرمایه‌گذاری و کارآفرینی گشایش و رفع مشکلات  باشد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر جهت رفع مشکلات،  خاطر نشان کرد: این جلسات باید در عالم واقع منجر به نتیجه و حل مشکلات پیش روی سرمایه گذاران شود.

فرماندار ماسال وجود برخوردهای کاری در طی مسیر و روند اداری پرونده های سرمایه گذاری، امری عادی برشمرد و تاکید کرد: چیزی که مهم است این است که در طی دوران مدیریتی آثار خوبی برای منطقه و آیندگان برجای بگذاریم و از این فرصت به درستی برای خدمت استفاده کنیم.

عامر در ادامه ضمن بررسی مشکلات پیش روی چند مجتمع تولید قارچ شهرستان، دستورات لازم جهت پیگیری و رفع مشکلات این واحدها را صادر کرد و از دستگاه های ذیربط خواست در مواردی که نیاز به حل مشکل در سطح استان است، مشکلات را جهت طرح در کارگروه رفع موانع تولید استان اعلام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز