خبرگزاری کار ایران

ابتکار در جمع خبرنگاران:

هشتگ‌های پس از سخنرانی رئیس‌جمهور بسیار ارزشمند بود

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۵۵۵

معاون رییس‌جمهور گفت که واکنش فضای مجازی نسبت به سخنرانی روحانی خصوصا هشتگ‌هایی در مقابله با تحریم و جنگ و هزینه‌های تحمیلی آن بسیار ارزشمند بود چراکه تحریم و جنگ به مردم صدمه می‌زند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، معصومه ابتکار در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: برجام قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را به همراه خود دارد و پایبندی به این قطعنامه برای همه کشورها الزامی است.

وی ادامه داد: صحبت‌های رئیس‌جمهور تاکید بر چندجانبه‌گرایی و همراهی ایران با موازین مختلف بین‌المللی خصوصا درخصوص سیاست‌های اقتصادی و اقدامات دولت برای اداره کشور با وجود سیاست های آمریکا بود.

معاون رییس‌جمهور با بیان اینکه واکنش فضای مجازی نسبت به این سخنرانی خصوصا هشتگ‌هایی در مقابله با تحریم و جنگ و هزینه‌های تحمیلی آن بسیار ارزشمند بود چراکه تحریم و جنگ به مردم صدمه می‌زند، اظهار داشت: ملاقات‌ها و سخنرانی رئیس‌جمهور اثربخش بود و همزمان شد با بیانه اتحادیه اروپا در حمایت از برجام که امیدبخش است.

ابتکار ادامه داد: امیدوارم با وجود مسیر سختی که در پیش است بتوانیم برای مردم خصوصا در بخش معیشت اقشار آسیب‌پذیر اقدامات اثرگذاری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز