خبرگزاری کار ایران

انتخاب اعضای ناظر در هیئت واگذاری فعالیت بنگاه‌های دولتی به کمیسیون بازگشت

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۴۷۱

نایب رئیس مجلس موضوع انتخاب اعضای ناظر در هیئت واگذاری فعالیت بنگاه‌های دولتی را برای رفع اعتراض به کمیسیون بازگرداند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان انتخاب نمایندگان رمنضانعلی سبحانی فر عضو ناظر در هیئت واگذاری فعالیت بنگاه‌های دولتی در تذکر آیین‌نامه‌ای گفت: کمیسیون باید حداقل به تعداد دو برابر از نمایندگان واجد شرایط را برای معرفی به صحن انتخاب کند.

وی ادامه داد: دو سال پیش نیز در تذکر آیین‌نامه‌ای اعلام کردم که افراد معرفی شده به تعداد قانونی نیستند که موضوع انتخابات به کمیسیون بازگشت و اصلاح شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: متأسفانه روالی به وجود آمده که علیرغم کاندیداتوری تعداد زیادی از نمایندگان در کمیسیون‌ها، کمیسیون مربوطه اسامی آنها را اعلام نمی‌کند در حالی که باید حداقل دو نفر به صحن معرفی شوند نه حداکثر دو نفر.

مطهری: انتخاب اعضای ناظر در هیئت واگذاری فعالیت بنگاه‌های دولتی برای رفع اعتراض به کمیسیون بازمی‌گردد

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر اظهار داشت: در موارد قبلی نیز رویه مجلس سابق و کنونی همین بوده و اگر در معرفی‌ها معترضی وجود داشت و داوطلبان بیش از تعداد معرفی شده کمیسیون بودند موضوع به کمیسیون بازمی گشت از این رو در حال حاضر نیز موضوع انتخابات را به کمیسیون بازمی‌گردانیم تا اعتراضات برطرف شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز