خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا خبر داد:

سازماندهی ۱۵ گردان مردم پایه در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۴۶۲

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: تاکنون ۱۵ گردان مردم پایه در سراسر کشور سازماندهی شده است که از جمله اقدامات آنها کنترل استادیوم‌های ورزشی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ سردار حسن کرمی در همایش تجمع بزرگ عاشوراییان یگان ویژه با بیان اینکه در زمان جنگ، با رهبری امام و فداکاری امت شریف ایران نتایج بسیار ارزشمندی از جمله حفظ کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به دست آوردیم، گفت: مهمترین نتیجه جنگ اتکا به قدرت پایان ناپذیر مردم بود. برای عبور از بحران‌ها همیشه مردم از حاکمیت در مقابل تهدیدات دفاع جانانه‌ای دارند.

وی با اشاره به طرح‌های یگان‌های ویژه گفت: یگان‌های ویژه طرح‌های مقابله‌ای اثرگذاری با تهدیدات از ابتدای برنامه ششم توسعه پیش بینی کرده است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا درباره گردان‌های مردم‌پایه گفت: گردان‌های مردم پایه نیروهای مردمی هستند که بعد از جذب آموزش و سازماندهی و در زمان مورد نیاز از آنها استفاده می‌شوند.

سردار کرمی با اشاره به اولین تجمع گردان‌های مردم پایه گفت: تاکنون 15 گردان مردم پایه در سراسر کشور سازماندهی شده است که از جمله اقدامات آنها کنترل استادیوم‌های ورزشی است.

وی ادامه داد: یگان‌های ویژه واحدهایی از گردان‌های مردم پایه را برای تقویت گردان‌های خود به کار می‌گیرد و این آمادگی را دارد که دشمن در هر نقطه از کشور اگر امنیت ما را تهدید کند، برخورد مناسبی با آن داشته باشد و با استفاده از گردان‌های مردم پایه ماموریت‌های مهمی را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز