خبرگزاری کار ایران

شفر به استقلال نظم تاکتیکی داده است

برهانی: اسماعیلی در دربی گل می‌زند

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۳۴۷

کاپیتان سابق استقلال پیش بینی می‌کند، فرشید اسماعیلی در دیدار فردا برابر پرسپولیس گلزنی می‌کند.

آرش برهانی کاپیتان سابق استقلال در گفت و گو با ایلنا پیش بینی کرد آبی پوشان می توانند با همین نفرات مقابل پرسپولیس پیروزی را کسب کنند:

شرایط استقلال تهران پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در دربی 88 را چطور می‌بیند؟

نظرم شرایط دو تیم فرقی نمی‌کند که چگونه باشد و آنالیز آن هم فایده‌ای ندارد. درست است که سبک بازی تیم‌های را می‌توان شناسایی کرد اما در دربی اتفاقات متفاوتی رخ می‌دهد که جو بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

پرسپولیسی‌ها با شکست الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا بسیار دلخوش هستند که استقلال را هم در ورزشگاه آزادی شکست بدهند.

به هر حال کسانی دلخوش هستند که تجربه بازی کردن در دربی را ندارند وگرنه بازیکنانی که این میدان بزرگ را تجربه کرده‌اند، می‌دانند که نتیجه دربی به هیچ چیزی بستگی ندارد و معقوله‌ای جداست.

استقلال در 6 بازی فصل جدید لیگ برتر تنها 7 امتیاز کسب کرده است.

وقتی بازیها و نتیجه‌ها را دنبال کند نمی‌تواند دقیقا شرایط را بررسی کند، متاسفانه استقلال خوب هم بازی نمی‌کند که نتیجه بگیرد و توپ‌هایش به گل برود. البته امیدوارم بعد از دربی روزهای خوبی برای استقلال فرا برسد.

برای استقلال شانس پیروزی در دربی قائل هستید؟

بله، چرا که نه. اول از همه اینکه استقلال بازیکنان خوبی در اختیار دارد و می‌توانند موفق شوند و نتیجه بازی مهم را به نفع خودشان رقم بزنند. دوم اینکه آقای شفر هم مربی بزرگی هستند و مدتی که در ایران بوده به استقلال نظم داده و تفاوت بزرگی ایجاد کرده است. از نظر من آنها می‌توانند نتیجه بازی را به سود خودشان به پایان برسانند.

یعنی چند چند؟

دقیقش را که نمی‌توان پیش بینی کرد اما دوست دارم در دربی فرشید اسماعیلی گلزنی کند.

چرا؟

حسم به من می‌گوید که این بازیکن جوان می‌تواند گلزنی کند و به همین خاطر دوست دارم موفق باشد.

مهاجمان استقلال در فصل جدید نتوانسته‌اند آنطور که باید توقع طرفداران را برطرف کنند.

این به شرایطی بستگی دارد که آیا برای مهاجم فضاسازی شده یا موقعیتی ایجاد شده یا نه. در این قسمت خود مهاجم مقصر نیست ولی امیدوارم که بیشتر از قبل روی دروازه حریف خطرساز شوند.

عملکرد بازیکنان خارجی استقلال را چگونه دیدید؟

الان شرایط کلی استقلال خوب نیست ولی به نظرم این وضعیت دلار بازیکنانی بهتر از این نمی‌توان جذب کرد و اگر نمی‌توانند بازیکن خوب بگیرند بهتر است که بازیکن خارجی بگیرند. اگر هم چنین بازیکنی به ترکیب اضافه شده باید تفاوتی ایجاد کند و در نتیجه گیری کمک کند. باید یک مقدار هم حوصله کرد تا به آنها فرصت داد. طارق همام از نظر من بازیکن خوبی است که باید در ترکیب راه بیفتد. نیومایر و الحاجی گرو هم کم کم در ترکیب جا می‌افتند.

برای بازی در آزادی دلتنگ نیستی؟

چرا به هر حال زمان ما دربی‌ها حال و هوای دیگری داشت و نمی‌توان گفت که دلتنگ نیستم.

جای کدام بازیکن در دربی خالی است؟

جای خیلی‌ها... ناصرخان، آقای مظلومی، آقای حجازِی، پورحیدری...

مظلومی گفته اگر در دربی جام حذفی استقلال می‌توانست پرسپولیس را 6تایی کند و نتیجه بازی سال 52 را جبران کند. به نظر شما در آن بازی شدنی بود؟

اگر گل سوم را می‌زدیم در آن بازی پرسپولیس 10 نفره بود و به نظرم می‌توانستیم با نتیجه خوبی پیروز شویم. شش تایی که فکر نمی‌کنم چون اصل آن نتیجه را قبول ندارم که بخواهیم به جبرانش فکر کنیم. سال 52 چیزی ندیدم و اتفاقا چند روز پیش فیلمی را دیدم که فکر می‌کنم سال 70 یا 71 بود که تیم فتح 6تا به پرسپولیس زد. باید به هر حال فیلمی باشد که به آن استناد کنند و شش تا را اثبات کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز