خبرگزاری کار ایران

تصمیم زلاتان ابراهیموویچ برای خداحافظی در مالمو

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۳۲۶

زلاتان ابراهیموویچ هنوز هم رویای بازگشت به اروپا را دارد اما نه تیم‌های بزرگ قاره بلکه تیم زادگاهش یعنی سوئد و مالمو.

به گزارش ایلنا، این تنها آرزوی مهاجم بزرگ سوئدی است. ایبرا بعد از سالها درخشش در فوتبال اروپا، قاره سبز را به مقصد آمریکای شمالی ترک کرد تا در لیگ MLS بازی کند و این روزها با پیراهن باشگاه لس‌آنجلس گلکسی به میدان می‌رود. در هفته‌های اخیر شایعات زیادی مطرح شده بود مبنی بر اینکه ابراهیموویچ قصد دارد در همین باشگاه آمریکایی به فوتبال خود خاتمه داده و با دنیای فوتبال خداحافظی کند اما زلاتان حالا با تکذیب این شایعات گفت که می‌خواهد در وطنش سوئد با فوتبال خداحافظی کند.

زلاتان 36 ساله که این روزها به ‌عنوان مهاجم برای لس‌آنجلس گلکسی گلزنی می‌کند، درباره احتمال بازگشتش به سوئد گفت: «من برای انتقال همه درها را نبسته‌ام. یک جام در سوئد هست که دلم می‌خواهد فتحش کنم.»

ابراهیموویچ فوتبال را از باشگاه شهر مالموی سوئد شروع کرد و سپس به ستاره‌ای بزرگ تبدیل شد و در لیگ‌های ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و انگلیس درخشید. زلاتان که 116 بازی ملی در کارنامه دارد و در سال 2016 از بازی‌های ملی کناره‌گیری کرده در گفت‌وگو با یک خبرنگار سوئدی می‌گوید اگر به سوئد بازگردد تنها باشگاهی که ممکن است به آن ملحق شود مالمو خواهد بود.

زلاتان گفت: «فقط مالمو. فقط می‌خواهم با مالمو قهرمان سوئد شوم. من یک پیشنهاد هم دارم. آنها می‌خواهند به مالمو برگردم و فوتبالم را آنجا تمام کنم. این در حالی است که زلاتان در ماه مارس امسال زمانی که به لس‌آنجلس گلکسی پیوست با این تیم قراردادی دو ساله امضا کرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز