خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

تشییع پیکر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس در وزارت دفاع

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۱۷۱

همزمان با هفته دفاع مقدس پیکر مطهر یک شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در وزارت دفاع تشییع به خاک سپرده شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با هفته دفاع مقدس و ایام پرشور حماسه حسینی(ع) پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور کارکنان ولایت مدار وزارت دفاع تشییع و در مرکز مین زدایی این وزارتخانه به خاک سپرده شد.

در این مراسم کارکنان وزارت دفاع با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید بیعت کردند و نشان دادند همواره قدردان مجاهدت و ایثارگری فرزندان خود بوده و در راستای حفظ انقلاب و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

امیرسرتیپ شیخ حسنی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در این مراسم با تسلیت شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر این توفیق را نصیب کارکنان وزارت دفاع کرد تا میزبان شهدای گمنام هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس باشد.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی امروز واژه شهید و شهادت در متن گفتمان نظام جمهوری اسلامی قرار دارد، افزود: بحمدالله این روزها جای جای ایران اسلامی به برکت وجود شهدا عطرافشانی شده و همه مردم از فیض حضور این عزیزان بهره‌مند هستند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع تصریح کرد: شهدا پیام‌های ویژه‌ای برای آحاد مردم ایران اسلامی در برهه‌های مختلف زمانی داشته‌اند که بایستی از آن در جهت حفظ و مراقبت از دستاوردهای گرانسنگ نظام اسلامی بهره برد.

شیخ حسنی ورود شهدا را حاوی پیام برای  آحاد جامعه دانست و تأکید کرد: باید تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های انقلاب اسلامی، دفاع از ولایت و حفظ ارزش‌های اسلامی همچون دوران دفاع مقدس ایستادگی کنیم.

وی با تشریح دوران دفاع مقدس و آمادگی معنوی امت اسلامی تشریح کرد: دلیل جانفشانی و ایستادگی رزمندگان و آحاد جامعه در جنگ تحمیلی بهره گیری از نقش های مختلف عاشورا در بدنه جامعه بود؛ زنان با تاسی از حضرت زینب(س)، جوانان با تاسی از حضرت علی اکبر(ع) و سایر الگوهای عاشورا حماسه عظیمی در دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند و امروز نیز بایستی با وجود همین الگوهای ارزشی به وظایف و تکالیف خود در برابر شهدا عمل کنیم.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع حضور شهید گمنام دراین مرکز را بسیار مبارک عنوان کرد و افزود: انشاءالله با وجود پربرکت شهید گمنام در این مرکز به معنویت این مجموعه ارزشی افزوده خواهد شد و همه باید با بهره گیری از این ظرفیت عظیم ایجاد شده تعمیق معنویت در خود را در کنار بهره گیری از آموزش های علمی و عقیدتی ایجاد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز