خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای؛

شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۶۳۱

شورای خلیفه گری ارامنه تهران در بیانیه‌ای حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، در پی حادثه تروریستی اهواز، شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی به خانواده شهدا تسلیت گفت.

در متن این بیانیه آمده است:

بار دیگر دست استکبار و تروریسم ها از آستین گروهی از خدا بی خبر ، خود باختـه و خون ریـز بیرون آمد و وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران را هدف گرفت. غافل از اینکه یکپارچگی تاریخی مردم شریف ایران - از هر دین و قوم - تابع نوسانات فکری و سیاسی روز نـیست بلکه ریشه در عـمق تمدنی و فرهنـگی ایـن ملت کهن دارد.

جامعه ارامنه تهران و شمال و شورای خلیفه گری و تمامی نهاد های وابسته بدینوسیله ترور ددمـنشـانه جمعی از سربازان، پاسداران و مردم گرانقدر وطن را به شـدت محکوم کرده و تأکـید می نمایـد که استـواری ایران و ایرانی هرگز خدشه ای بخود نخواهد دید؛ چرا که اراده و ایمان این مـردم برخاسته از ایثار و وفـاداری است که دل در گرو الطاف لایزال خداوند عدالت محور و فیض بی کران آن دارد.

شورای خلیفه گری ارامنه با عـرض تسـلیت به خانـواده های تمامی شهیـدان و آرزوی سـلامت عاجل مجروحان از خداوند حق گستر تسلا و صلح را مسئلت می نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز