خبرگزاری کار ایران

در راستای تغییرات مدیریتی در مازندران؛

مدیران سازمان های جدید شهرداری ساری منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۴۷۵

مهدی عبوری شهردار ساری در احکام جداگانه ای ، مدیران عامل سازمان های مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل ، حمل و نقل مسافر و بار، آتش نشانی، سازمان فرهنگی اجتماعی، مسئول دفتر فنی و مسئول امور پیگیری های ویژه شهردار را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از ساری،در راستای تغییرات مدیریتی جدید در شهرداری مرکز استان و تشکیل سازمان‌های  جدید التاسیس، مهدی عبوری شهردار ساری در احکام جداگانه‌ای حبیب باقری را به سمت مدیرعامل سازمان جدید التاسیس مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل ، حمیدرضا فضل الله نژاد را به عنوان مدیرعامل سازمان جدید التاسیس حمل و نقل مسافر و بار ، سید حمید هاشمی را به سمت رئیس سازمان آتش نشانی، مصطفی نیک نقش به عنوان مدیرعامل سازمان جدید التاسیس فرهنگی اجتماعی ، حمزه معصومی به سمت رییس دفتر فنی و محمد محبوب را به عنوان مسئول امور پیگیری ویژه شهردار منصوب کرد.

 مراسم معارفه این مدیران با حضور فرزانه معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری ،ناصر معیل معاون خدمات شهری خواجوندی رییس امور اداری ، محمدی کیادهی مشاور شهردار و رئیس شورای اسلامی کار شهرداری مرکز استان ، کافی رییس حراست شهرداری مرکز استان ، رضازاده مدیر روابط عمومی و امور بین الملل برگزار شد.

سازمان های حمل و نقل و ترافیک -تاکسیرانی-اتوبوسرانی با رویکرد جدید به سازمان  مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل و سازمان حمل و نقل مسافر و بار تبدیل شده است و معاونت فرهنگی اجتماعی از این پس به شکل سازمان فرهنگی اجتماعی فعالیت خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز