خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

هرکیلو تخم مرغ در مرغداری‌ها 7هزار تومان است/ قیمت هر شانه تخم مرغ در خرده فروشی‌ها 20 هزار تومان عرضه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۹۳

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار تهران گفت: هر شانه تخم مرغ در مرغداری‌ها با قیمت 14 هزار تومان به فروش می‌رسد و هر کیلو تخم مرغ 7هزار تومان قیمت گذاری شده است.

ناصر نبی‌پور رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص قیمت تخم مرغ در کشور اظهار کرد: میانگین قیمت تخم مرغ در مرغداری‌ها به حدود هر کیلو 7 هزار تومان رسیده است و هر شانه در مرغداری‌ها 14 هزار تومان است.

وی در رابطه با شرایط تولید تخم مرغ در کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلی در تولید نداریم و در وضعیت نسبتا خوبی به سر می‌بریم. در سال 97 واردات تخم مرغ نداشتیم و تولید داخلی به حد نصاب رسیده است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار تهران با اشاره به شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان در سال جدید تصریح کرد: در سال جدید هم حدود 9 گله مرغ مادر در استان اصفهان با آنفولانزا درگیر بوده که بیش از 600 هزار مرغ تلفات داشته‌ایم و مرغداری‌ها خسارت دیده‌اند اما هنوز از سوی مرغداری‌های دیگر کشور اعلام شیوع نداشته‌‌ایم.

بنابر گزارش میدانی خبرنگار اقتصادی ایلنا از خرده فروشی‌ها، قیمت هر شان تخم مرغ به واحدهای خرده فروشی با قیمت 18هزار و 500 تومان تحویل می‌شود و با قیمت 20 هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز