خبرگزاری کار ایران

سرهنگ بیگلری خبر داد:

یک کشته در واژگونی خودرو در قزوین

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۶۰۳

رییس پلیس راه قزوین گفت: واژگونی یک‌دستگاه سوای پژو روآ در جاده آوج-آبگرم یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر یک مورد تصادف منجر به فوت در مسیر آوج - آبگرم، تقاطع پل اروان، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راهور برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مسئول انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده از سوی ماموران پلیس راه در محل حادثه مشخص شد یک‌دستگاه سواری پژو روآ واژگون که در اثر این حادثه متاسفانه راننده آن در دم فوت کرده است.

به گفته وی، کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را توجه نکردن به جلو از سوی راننده پژو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کردند.

سرهنگ بیگلری به رانندگان توصیه کرد: هنگام خستگی و خواب آلودگی ضمن خودداری از ادامه مسیر، با هدایت خودرو به پارکینگ و استراحت کافی ادامه مسیر داده تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

این مسئول با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در راه های استان، گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و روزهای پایانی تعطیلات تابستانی، تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها، به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز سه‌شنبه تا 24 همان روز در لاین شمالی و از ساعت 8 روز جمعه تا 24 در لاین جنوبی آزاد راه قزوین - رشت ممنوع خواهد بود.

وی اضافه کرد: با توجه به پیش بینی به عمل آمده مبنی بر افزایش تردد خودروها در راه های ارتباطی استان، به ویژه آزادراه ها، از رانندگان درخواست می شود تا ضمن مدیریت زمان بازگشت از سفر، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و با پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی از حوادث تلخ رانندگی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز