خبرگزاری کار ایران

مدیر حرکت های جهادی و بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر خوزستان عنوان کرد:

بهره مندی ۲۸۰۰ نفر از ویزیت رایگان اردوی جهادی دشت سوسن ایذه

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۵۳۳

مدیر حرکت های جهادی و بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: ۲۸۰۰ نفر از اهالی دشت سوسن ایذه، توسط پزشکان متخصص عمومی جهادی و داوطلب عضو مرکز به صورت رایگان ویزیت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ایمان محمدی نرگسی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی مرکز حرکت های جهادی و بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر خوزستان، اظهار کرد: این اردو از ۲۰ تا ۲۴ شهریور ماه سال جاری با حضور ۵۰ پزشک  متخصص و عمومی جهادی و داوطلب عضو این مرکز در منطقه دشت سوسن شهرستان ایذه برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری  اردوی جهادی دشت سوسن ایذه محرومیت زدایی، توانمندسازی اقشار محروم و آسیب پذیر و تسکین آلام بشری بود.

مدیر حرکت های جهادی و بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر خوزستان تصریح کرد: ۵۰ هزار بسته معیشتی و ۱ هزار بسته بهداشتی و امدادی نیز میان خانوارهای روستایی ساکن منطقه توزیع شد.

 محمدی نرگسی افزود: ۵۷۰ نفر در کلاس های آموزشی جانبی این اردو شرکت کردند و ۳۷۰ نفر هم از خدمات دندانپزشکی که  توسط کلینیک سیار دندانپزشکی ارائه بهره مند شدند.

وی بیان کرد: ۲۸۰۰ نفر از اهالی دشت سوسن ایذه توسط پزشکان متخصص عمومی جهادی و داوطلب عضو مرکز به صورت رایگان ویزیت شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز