خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اعلام کرد؛

نگاه علمی ضرورتی برای مقابله با آسیب های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۶۰۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: درمان اعتیاد و مقابله با آسیب های اجتماعی به نگاه علمی و آکادمیک نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، علی خدادادی ظهر یکشنبه 97/6/18 در نشست هماهنگی شورای فرهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان به میزبانی جمعیت هلال احمر خوزستان، اظهار کرد: مقابله با اعتیاد و آسیب های اجتماعی باید از دوران کودکی و مهدکودک شروع شود و برنامه مدون و مشخصی برای مقابله با آسیب های اجتماعی داشته باشیم که مهم ترین آن پیشگیری است.

وی با بیان این که در بحث درمان اعتیاد باید برنامه های مشخص برای درمان معتادان به صورت پایدار داشت، افزود: برای درمان اعتیاد و مقابله با آسیب های اجتماعی به نگاه علمی و آکادمیک نیاز داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرخوزستان بیان کرد: در برنامه های سازمان بهداشت جهانی و صلیب سرخ جهانی پیش بینی شده که هم در عرصه های مدیریتی و هم پیشگیری، نوع پیشگیری اجتماع محور باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: باید با استفاده از توان مجموعه های مختلف زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی و مصونیت زایی در برابر آنها را فراهم کرد و ما برای همکاری با سازمان های دولتی و سمن ها برای مقابله با آسیب های اجتماعی و اعتیاد آمادگی کامل داریم و از این امراستقبال می کنیم.

خدادادی گفت: به دلیل این که برنامه مشخصی برای شناسایی و پایش تهدیدات و فرصت های فضای مجازی وجود ندارد، این فضا آثار آسیب های اجتماعی را تشدید کرده است.

وی ادامه داد: نگاه ویژه ای که جمعیت هلال احمر و نهادهای مرتبط با امور جوانان به قشر دارند و تأکیدی که خودم همیشه دارم این است که نگاهی سرمایه ای و وظیفه ما حفظ و صیانت از آن است.

خدادادی گفت: سرمایه ما نفت و گاز و منابع مالی نیستند بلکه جوانان و نیروی انسانی سالم سرمایه اصلی ما هستند  که باید نگاه سرمایه ای به آنها داشته باشیم و از آن صیانت کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اضافه کرد: برای صیانت از این سرمایه دو عامل توانمندسازی از طریق آموزش و کسب مهارت های لازم برای حضور موثر در آینده جامعه و مصون سازی مورد نیاز هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز