خبرگزاری کار ایران

خلیلی اردکانی در گفت و گو با ایلنا:

خبری از عدم صلاحیت شفقی دریافت نکردیم/ از طریق معاون وزیر و استاندار پیگیر موضوع هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۴۴۱

عضو شورای شهر کرج با عنوان اینکه شورا تاکنون هیچ خبر منفی از عدم صلاحیت شهردار منتخب دریافت نکرده است، گفت: از معاون وزیر کشور و استاندار البرز درخواست کردم در سرعت بخشیدن به استعلام شفقی، پیگیری باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین خلیلی اردکانی در ارتباط با وضعیت استعلام سیروس شفقی، اظهار داشت: شهردار منتخب کرج در این ارتباط با مسئول مربوطه در وزارت کشور، جلساتی داشته و قرار شد وزارت کشور طی روزهای آینده، پاسخ استعلام را به شورای شهر کرج، ارسال کند.

وی با عنوان اینکه شورا تاکنون پاسخی در این زمینه دریافت نکرده است، اظهار داشت: منتظر تایید صلاحیت هستیم و در این ارتباط پیگیری هم شده اما خبر خاصی دریافت نکردیم.

خلیلی اردکانی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اخبار ضد و نقیض عدم تایید صلاحیت شفقی، گفت: به هیچ عنوان خبر منفی در مورد شهردار منتخب از وزارت کشور، دریافت نکردیم و با وجود شایعه های مختلفی که همیشه وجود دارد، باز هم این موضوع را با جدیت دنبال می کنیم.

وی افزود: به استاندار البرز و معاون وزیر کشور در این ارتباط پیغامی ارسال کردم که با سرعت بیشتری این موضوع دنبال شود اما به نظر نمی رسد مشکلی باشد و امیدوارم بعد از استعلام، شهردار کار خود را شروع کند.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به زمان 10 روزه برای پاسخ وزارت کشور، اذعان داشت: با توجه به ایام محرم و تعطیلات پیش رو، در هفته آینده باید منتظر استعلام باشیم و در جلسه شورا که روز یکشنبه اول مهر، برگزار می شود، این موضوع هم مطرح خواهد شد.

خلیلی اردکانی گفت: شهردار منتخب در حال حاضر در شغل قبل و در فرمانداری شهرستان کرج مشغول به فعالیت است و به محض صدور حکم شهرداری از فرمانداری استعفا خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز