خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار کرج مطرح کرد:

تخلف 5 عضو و اخلال در جلسات شورای شهر کرج به قانون سپرده می شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۹۲۶

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کرج، گفت: دومین دستور تشکیل جلسه فوق العاده برای انتخاب هیات رئیسه علیرغم ابلاغ به تمام اعضای شورا به دلیل عدم حضور رئیس، نائب رئیس و 3 عضو دیگر شورا، تشکیل نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هومن قدوسی که به عنوان نماینده فرمانداری کرج امروز در صحن شورای شهر کرج، حضور داشت، علت تشکیل نشدن جلسه را غیبت 5 عضو شورای شهر کرج، عنوان کرد.

قدوسی گفت: با وجود دومین دستور تشکیل جلسه که با فوریت انتخاب هیات رئیسه به اعضا ابلاغ شد و لازم بود حداقل دو سوم اعضا، حضور داشته باشند، متاسفانه غیبت 5 عضو مانع از برگزاری جلسه شد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری و رسیدگی به امور شهر، حائز اهمیت است، افزود: لازم است از 8 عضو حاضر که به رای و امانت مردم، احترام قائل هستند و در جلسات حضور فعال دارند، قدردانی کنیم.

قدوسی تاکید کرد: نهایت سعی و تلاش را بکار بردیم که با وفاق و همدلی در صدد حل مشکلات و اختلافات باشیم اما عدم حضور بعضی از اعضا در جلسه رسمی شورای شهر کرج، مانع این امر شد.

معاون فرماندار کرج، تصریح کرد: عدم حضور و اخلال در جلسات به عنوان تخلف مطرح و به هیات حل اختلاف ارجاع خواهد شد.

گفتنی است امروز، سومین جلسه رسمی شورای کرج بود که طی این هفته به علت غیبت محمد نبیونی، منصور وحیدی، فرج الله ایلیات، فریده بزنی و سارا دشتگرد، لغو شد.

با توجه به گذشت مهلت قانونی از روز اول شهریور مبنی بر انتخاب هیات رئیسه، فوریت تشکیل جلسه طی دو مرحله از طرف فرماندار ویژه کرج مطرح شد که هر دو جلسه تشکیل نشد.

همچنین انتخاب شهردار کرج یکی از مهمترین تصمیمات شورای شهر است که علیرغم انتخاب دو شهردار و مخالفت وزارت کشور با بلاتکلیفی همراه است. 

در آخرین جلسه رسمی شورا نام 10 نامزد از طرف شورا مطرح شد و قرار بود این هفته، سومین شهردار کلانشهر کرج از طرف شورا، انتخاب و به وزارت کشور معرفی شود که تاکنون این مهم، محقق نشد.

شنیده شده غیبت 5 عضو با هدف انحلال شورا، دنبال می‌شود و علیرغم تذکر نماینده ولی فقیه، استاندار البرز، دادستان کرج، همچنان با مشکل روبرو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز