خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد:

لزوم انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل امروز

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۶۴۴

نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل امروز تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی صبح امروز در همایش شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استانداری مازندران برگزار شد به موقعیت پر قدرت انقلاب اسلامی در کشورهای اسلامی و کشورهای منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن در صدد ضربه زدن به انقلاب است ما بایستی در مقابل چنین نقشه شوم آماده باشیم و ابعاد انقلاب اسلامی را در جهان معرفی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما باید میراث دار خون شهدا باشیم افزود:  این انقلاب ،انقلاب کم سابقه در صدر اسلام و زمان کنونی است بنابراین تبیین ارزشهای آن و انتقال به نسل بعد از انقلاب ضروری است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طبق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری باید پرشور و به صورت مردمی برگزار شود و با تمام امکانات برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمادگی داریم.

وی با اشاره به گزارشات مطروحه در این نشست افزود: این گزارشات بررسی شده و با تمام قدرت چهلمین سالگرد پیروزی را با هدف تبین دستاوردهای انقلاب و هراس دشمن برگزار می کنیم.

آیت الله طبرسی گفت: تلاشمان این است که واقعیت‌های دوران گذشته و حال را به جوانان منتقل کنیم تا از لغزش‌ها در امان باشند.

وی تبیین دستاورد‌های انقلاب، تبیین کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و شناسایی و پاسخ به شبهات در همه عرصه‌ها دنبال را هم برنامه هایی دانست که بایستی در این ایام محقق شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران ترویج و نشر ارزشهای انقلاب اسلامی را بین دانش آموزان مهم برشمرد و تصریح کرد: انجام کارهای فرهنگی و عمرانی و معرفی ریشه های انقلاب اسلامی و بازگویی آن برای مردم در دستور کار قرار گیرد.

آیت الله طبرسی با اشاره به مشکلات و مسائل اقتصادی در کشور گفت: در ایام دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارنامه نظام اسلامی تشریح شود و وضعیت قبل و بعد مناطق مختلف مقایسه و بررسی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز