خبرگزاری کار ایران

زمان برگزاری دومین همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۶۲۷

دومین همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار با ۵ روز تاخیر در تاریخ ۱۵ و ۱۶ مهرماه سال جاری در محل موزه ملی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سعید امیریان (مسئول دبیرخانه دائمی همایش) با اعلام تغییر زمان برگزاری دومین همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار گفت: با توجه به گزارش کمیته اجرایی همایش در خصوص تراکم برنامه‌های پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و برخی محدودیت‌های اجرایی، شورای سیاست‌گذاری تصویب کرد همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار با ۵ روز تاخیر برگزار شود.

وی در ادامه به محورهای این همایش اشاره کرد و گفت: میراث فرهنگی، توسعه پایدار و مدیریت سرزمین، میراث فرهنگی، توسعه پایدار و راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، توسعه پایدار و مدیریت آب، میراث فرهنگی، توسعه پایدار و هویت، میراث فرهنگی، توسعه پایدار و گردشگری، میراث فرهنگی، توسعه پایدار صلح و وفاق ملی، میراث فرهنگی، توسعه پایدار و نو آوری و فناوری، میراث طبیعی و توسعه پایدار از جمله محورهای برگزاری این همایش هستند که به تصویب شورای سیاست گذاری همایش رسیده است.

دومین همایش «میراث فرهنگی و توسعه پایدار » توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و با همکاری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و سازمان برنامه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز